Popraw swoją inteligencję niewerbalną!

"Mowa ciała w pracy" Joe Navarro to poradnik, będący kompendium wiedzy dla osób chcących osiągnąć sukces w życiu zawodowym.

Autor książki w posłowiu uzasadnił powody napisania kolejnej książki o inteligencji niewerbalnej. - Tę książkę napisałem po to, by podzielić się z czytelnikami sztuką komunikacji niewerbalnej - w najszerszym sensie tego pojęcia - i wiedzą na jej temat. Nie chodziło mi jedynie o mowę ciała, lecz i o wszystko przekazywane wyraziście poza słowami, co można przyswoić i wykorzystać do kształtowania siebie oraz rozmówców, na których chcemy wywierać wpływ. Jak się przekonaliśmy, właściwie spożytkowana inteligencja niewerbalna sama w sobie stanowi siłę, jest kwintesencją tego, co ludzie sukcesu czynią - mówi autor.

Reklama

Książka adresowana jest do osób, które mimo tego, że posiadają wszystkie kwalifikacje niezbędne do osiągnięcia sukcesu w życiu zawodowym, takie jak wykształcenie, wiedza, doświadczenie, ambicja, lojalność czy pracowitość, nie są w stanie wynieść na wyższy poziom swoich umiejętności zawodowych. Poprzez tę publikację Navarro pragnie pokazać czytelnikowi, w jaki sposób może osiągnąć upragniony cel, ucząc się interpretowania i wykorzystywania uniwersalnego języka, jakim jest inteligencja niewerbalna.

Książka jest swego rodzaju przewodnikiem, który w sposób prosty i przejrzysty pokaże, jakie przekazy niewerbalne pozwolą w łatwy sposób osiągnąć sukces. Czytelnik dowie się m.in. jak ocena zachowań niewerbalnych, takich jak na przykład szybkie oszacowanie czy pierwsze wrażenie, może wesprzeć lub, wręcz przeciwnie, osłabić nasze szanse zawodowe, czy też, w jaki sposób używać przekazów niewerbalnych w celu umacniania swojej pozycji w miejscu pracy i dążeniu do awansu. Poradnik ten pomoże każdemu opanować umiejętność tworzenia wokół własnej osoby atmosfery i warunków sukcesu, by przyciągnąć tych najlepszych i najbystrzejszych, a jednocześnie pozwoli osiągnąć ciągłe powodzenie w obecnej pracy, a także na nowej posadzie.

Jest to również lektura przeznaczona dla osób kierujących własnymi firmami, które chcą, aby ich firma odnosiła sukcesy na rynku. Pokazuje mechanizmy zawierania korzystnych umów, pozyskiwania nowych klientów, ale także sposoby utrzymywania obecnych, odszyfrowywania przekazów, jakie wysyłane są podczas negocjacji i prezentacji czy spotkań biznesowych.

Wydawnictwo G+J
Dowiedz się więcej na temat: mowa ciała | inteligencja | psychologia | psycholog pracy | Biznes

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje