Różowa Warszawa walczy z rakiem piersi

13 czerwca, ulicami Warszawy po raz 18. przeszedł AVON Walk - Marsz Różowej Wstążki zorganizowany wspólnie ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum i pod Honorowym Patronatem Prezydent M. St. Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Marsz Różowej Wstążki
Marsz Różowej Wstążkimateriały prasowe

W wydarzeniu wzięło udział ok. 3 000 osób, które wspólnie z Ambasadorami marki AVON - Małgorzatą Sochą, Magdaleną Stużyńską, Anitą Sokołowską, Joanną Koroniewską i Krzysztofem Hołowczycem wyrazili swoją solidarność w walce z rakiem piersi. Każde dwie osoby, które wzięły udział w Avon Walk przyczyniły się do dofinansowania jednego badania USG piersi.

Tegoroczny AVON Walk pod hasłem "Zabierz swoje przyjaciółki na marsz" wystartował z Placu Teatralnego i ruszył w stronę Pola Mokotowskiego, gdzie zorganizowano piknik rodzinny, który poprowadzili charyzmatyczni i znani wszystkim prezenterzy - Dorota Wellman i Marcin Prokop.

Marsz Różowej Wstążki
Marsz Różowej Wstążkimateriały prasowe

Na mecie Marszu można było bezpłatnie wykonać badanie USG, porozmawiać z lekarzami, m.in. z genetykami z poradni Genomed,  a także dowiedzieć się jak prawidłowo wykonać samobadanie piersi.

W strefie piękna w towarzystwie Małgorzaty Sochy i Anity Sokołowskiej Panie mogły oddać się w ręce manikiurzystek, fryzjerów, makijażystów, a także profesjonalnych brafitterek. W strefie fitness Joanna Koroniewska opowiadała motywowała do czynnego spędzania wolnego czasu, a Magdalena Stużyńska czytała bajki najmłodszym w strefie rodzinnej.

Organizatorzy nie zapomnieli o mężczyznach, którzy w specjalnie dla nich przygotowanej strefie mogli porozmawiać z Krzysztofem Hołowczycem i spróbować pobić jego rekord w ściganiu się na symulatorze. Zwieńczeniem pikniku był niezwykły koncert Kayah.

Koncert Kayah
Koncert Kayahmateriały prasowe

Avon Walk jest ukoronowaniem działań prowadzonych przez Avon przez cały rok w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi. "Celem naszych działań jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i uświadomienie, że wcześnie wykryty nowotwór to nie wyrok. W ramach kampanii proawdzimy m.in. akcję Gabinety z Różową Wstążką, a wszystkie badania USG finansowane są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów AVON z Różową Wstążką." - mówi Joanna Ulanowska-Tabała Dyrektor Marketingu Avon Polska.

Więcej informacji o AVON Walk - Marszu Różowej Wstążki na stronie dedykowanej wydarzeniu www.avonwalk.pl

Marsz Różowej Wstążki
Marsz Różowej Wstążkimateriały prasowe
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas