Kosztującą 300 milionów dolarów kampanię promująca Windowsa czekają zmiany - z anteny znikają Bill Gates oraz amerykański komik Jerry Seinfeld. Kto ich zastąpi?
Bill Gates oraz Jerry Seinfeld przestaną być twarzą kampanii promocyjnej "Life Without Walls" - zastąpi ich natomiast seria spotów reklamowych o nazwie "I'am a PC". Skąd taki pomysł i dlaczego "zrezygnowano" z Gatesa?
Jedna z dwóch przygotowanych przez Gatesa i Seinfelda reklam
Kampania "I'am a PC" ma być odpowiedzią na serie 30-sekundowych spotów Apple, które już od dłuższego czasu robią furorę w internecie.
Apple przedstawia w nich komputer Mac korzystając z pomocy komika Justina Longa (znany m.in. z filmu "Szklana Pułapka 4.0") - młodego, pełnego życia i dobrze ubranego.
Po drugiej stronie mamy natomiast Johna Hogdmana, nieporadnego aktora w tweedowej marynarce i okularach.
Spot Apple zaprezentowany podczas MacWorld 2008