Reklama

W tym na pewno ją widzieliście

W "Pociągu do Hollywood" w reżyserii Radosława Piwowarskiego (1987 r.) stworzyła portret prowincjonalnej Marilyn Monroe: bufetowej Marioli Wafelek marzącej o karierze filmowej. W kultowej już dziś komedii sensacyjnej "Kiler" Juliusza Machulskiego z 1997 r. zagrała brawurowo Rysię, żonę gangstera Siary. To jedna ze znakomitych ról komediowych aktorki. Przekonująco wcieliła się w postać polskiej emigrantki Teresy w "Szczęśli-wego Nowego Jorku" Janusza Zaorskiego, na ,otywach dramatu Edwarda Redlińskiego (1997). W "Żurku" Ryszarda Brylskiego (2003 r.) stworzyła wspaniałą, poruszającą kreację. Rola Haliny Iwanek, zmęczonej życiem wdowy, wychowującej nastoletnią córkę, chwyta za serce.

W "Pociągu do Hollywood" w reżyserii Radosława Piwowarskiego (1987 r.) stworzyła portret prowincjonalnej Marilyn Monroe: bufetowej Marioli Wafelek marzącej o karierze filmowej. W kultowej już dziś komedii sensacyjnej "Kiler" Juliusza Machulskiego z 1997 r. zagrała brawurowo Rysię, żonę gangstera Siary. To jedna ze znakomitych ról komediowych aktorki. Przekonująco wcieliła się w postać polskiej emigrantki Teresy w "Szczęśli-wego Nowego Jorku" Janusza Zaorskiego, na ,otywach dramatu Edwarda Redlińskiego (1997). W "Żurku" Ryszarda Brylskiego (2003 r.) stworzyła wspaniałą, poruszającą kreację. Rola Haliny Iwanek, zmęczonej życiem wdowy, wychowującej nastoletnią córkę, chwyta za serce.

Świat kobiety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy