Reklama

CYBEX i DJ Khaled współpracują przy We The best

Dj Khaled oraz lider branży dziecięcej, marka CYBEX, we wspólnym, unikalnym projekcie ekskluzywnej kolekcji fashion.

Wielokrotny zdobywca nagrody Grammy, artysta, influencer i światowej sławy producent DJ Khaled ponownie zaskakuje jako biznesmen. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych obecnie wizjonerów w branży muzycznej posiada na swoim koncie wiele przełomowych kolaboracji, a tym razem podejmuje współpracę z niemiecką marką premium branży dziecięcej - CYBEX. To wyjątkowe wydarzenie, gdy gwiazda tego formatu wkracza do przemysłu dziecięcego. Razem z CYBEX z dumą prezentują nową kolekcję sygnowaną logo We The Best, o niezwykle egzotycznym wzornictwie autorstwa samego Khaleda, jego żony Nicole Tuck oraz ich synów Asahda i Aalama. To pierwszy wspólny projekt Khaleda i Nicole, co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym - niesie bowiem ważny przekaz - rodzina jest najważniejsza.

Reklama

 "Cybex x DJ Khaled" eksploduje odważnymi kolorami i motywami egzotycznych zwierząt - lwa, zebry i papugi. Jest niczym zaproszenie do nasyconej zielenią i pełnej przygód dżungli. Kolekcję kultowych wózków PRIAM i MIOS dopełniają niemowlęce foteliki samochodowe Cloud Q i Cloud Z i-Size oraz akcesoria: modna torba pielęgnacyjna, komfortowy śpiworek i funkcjonalny parasol. CYBEX, znany ze swojej dbałości o detale, umieścił w kolekcji wyjątkowy dodatek - do każdego zamka przymocowany został kluczyk, który symbolizować ma klucz do sukcesu. Chodzi oczywiście o miłość i rodzinę, które odgrywają ogromną rolę w osiągnięciach Khaleda, co sam artysta bardzo często podkreśla.  Wizja ta doskonale wpisuje się w DNA CYBEX -  marki dla nowoczesnych rodziców, oferującej ekscytujące i idealnie dopasowane do potrzeb rodziny produkty, o najwyższych standardach bezpieczeństwa i niezawodnej funkcjonalności.

CYBEX to również marka mocno związana ze światem mody, dlatego okazała się idealnym partnerem dla pierwszego projektu Khaleda w tej branży. Producent wózków i fotelików samochodowych współpracował już ze światowej sławy ikonami, takimi jak Jeremy Scott, Karolina Kurkova czy marka Scuderia Ferrari.

Sam DJ Khaled skomentował tę współpracę następująco: "CYBEX podniósł poprzeczkę w branży produktów dla dzieci. Wspólnie podnieśliśmy ją jeszcze wyżej. Od pierwszej rozmowy z Martinem i zespołem poczułem tę niesamowitą energię - jakbyśmy mogli coś wznieść na jeszcze wyższy poziom. I tak zrobiliśmy. Gwarantuję, że nasze wózki będą najlepszym prezentem dla Twoich dzieci. To z myślą o nich powstał ten projekt. Są najlepsze!"

Założyciel marki Martin POS dodał: "Współpraca z DJ’em Khaled’em była po prostu niesamowita! Stworzyliśmy świetny team i wyjątkową energię. Rezultatem tej współpracy jest spektakularna kolekcja, która poprzez najwyższą jakość produktów, odzwierciedla miłość Khaled’a do swojej rodziny.

Aktualnie DJ Khaled kończy swój dwunasty album Khaled Khaled - już wkrótce pojawi się w sprzedaży!

O CYBEX

Niemiecka firma CYBEX, założona w 2005 roku to producent produktów dla dzieci i niemowląt. Cechami wspólnymi oferowanych produktów są bezpieczeństwo i funkcjonalność oraz najwyższa jakość i modne wzory.

Dbając o to, by produkty idealnie pasowały do stylu życia rodziców, CYBEX zaskakuje jednocześnie ekskluzywnymi kolekcjami fashion - inspirowanymi najnowszymi trendami z wybiegów oraz wyszukanymi projektami Haute Couture. CYBEX starannie dobiera partnerów do współpracy, za każdym razem tworząc unikalne i ekscytujące kolekcje. Wcześniejsze kolaboracje z projektantem mody Jeremym Scottem, top modelką Karoliną Kurkova, czy słynną marką Scuderią Ferrari wyróżniły firmę spośród innych na rynku.

Na początku 2014 roku firma CYBEX połączyła się z Goodbaby International Holding Limited. Grupa należy do wiodących światowych przedsiębiorstw w branży produktów dla dzieci i młodzieży.

O DJ KHALED

Od ponad dwóch dekad artysta uosabia muzyczną świetność, przedsiębiorczość i wywiera ogromny wpływ na kulturę. To stały uczestnik rozdań nagród GRAMMY, który pojawia się listach przebojów jako Bad Boys For Life, na okładce Rolling Stones i gości w wielu programach telewizyjnych, a nawet w Białym Domu podczas prezydentury Baracka Obamy. Jest laureatem dziesiątek nagród, statuetek i tytułów, w tym sześciokrotnym zdobywcą platynowej płyty za utwór I’m the One (feat Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper & Lil Wayne), która znalazła sie na 1 miejscu listy tygodnika Billboard Hot 100. Jest również czterokrotnym zdobywcą platynowej płyty za “Wild Thoughts" (feat. Rihanna & Bryson Tiller) oraz dwukrotnym zdobywcą platynowej płyty za utwór “No Brainer" (feat. Justin Biebier, Chance the Rapper & Quavo.).

Ten ostatni sprawił, że jego album "Father of Asahd" [We The best Music Group / Epic Records] z 2019 roku znalazł się na szczycie list przebojów. Nie tylko zdobył platynowy certyfikat, ale stał się również jego trzecim z rzędu debiutem w Top 2 na liście tygodnika Billboard Top 200, a po wydaniu znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej odtwarzanych płyt.

Dj Khaled jest również założycielem znanej na całym świecie wytwórni muzycznej, firmy zarządzającej i wydawniczej  - We the Best Music Group Studio. Jako zaangażowany filantrop założył fundację 501(c)3 The We The Best Foundation, która służy potrzebującym grupom społecznym w Stanach Zjednoczonych i wspiera wybrane organizacje non-profit. Khaled wspierał również walkę z COVID-19. Światowej sławy piosenkarz U2 Bono zatrudnił go jako pierwszego ambasadora mediów społecznościowych dla Projektu Red, gdzie pełni funkcję rzecznika Fundacji Get Schooled.

Aktualnie zakończył pracę nad swoim trzynastym pełnym albumem o nazwie Khaled Khaled [We The Best Music Group / Epic Records], poprzedzony dwoma przebojami u boku gwiazdy światowego formatu, Drake’a.



INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy