Reklama

„Minecraft. Kres”

Nowe wyzwania, ekscytujące przygody i zaskakujące przyjaźnie. Złożony z sześcianów świat oczarował dzieci na całym świecie, także w Polsce. „Minecraft. Kres” to historia bohaterskiej walki o przetrwanie. Gdy do krainy Endu wkraczają ludzie, para endermanów musi zdecydować po czyjej stronie stanąć. Premiera książki 20 maja.

Odkąd sięgają pamięcią, Fin i Mo - bliźniacze rodzeństwo endermanów - mieszkają w tajemniczej krainie zwanej Endem.

Myszkują w starożytnych ruinach, na obrzeżach wielkiego miasta Telos, pod czujnym spojrzeniem potężnego smoka, który niestrudzenie krąży nad centralną wyspą ich krainy.

Na statku, który nazywają domem, mają wszystko, czego im potrzeba. Nie pamiętają swojej rodziny - ich rodzice podobno zaginęli podczas wyprawy do Górnego Świata. Mają tylko na pół oswojonego shulkera Zrzędka i jedynego przyjaciela - młodego endermana o imieniu Kan.

Reklama

Bracia wiedzą wszystko, co powinni wiedzieć o swoim świecie — a przynajmniej tak im się wydaje, dopóki nie zjawiają się intruzi z innego wymiaru. Najeźdźcy, zwani ludźmi, przybywają rabować skarby i zabić Smoka Endu. Fin i Mo są gotowi bronić swojego domu, ale kiedy stają twarzą w twarz z ludźmi odkrywają, że nie są przygotowani do walki tak dobrze, jak sądzili.

Zaskoczone rodzeństwo trafia w sam środek wojny, wojny o przyszłość ich domu.   Każda powieść z serii Minceraft to osobna historia, napisana przez innego autora.

"Minecraft. Kres" to już czwarta oficjalna powieść, która dowodzi, że Minecraft to nie tylko ulubiona gra młodzieży, ale przede wszystkim magiczny świat, w którym dzieci czują się bezpiecznie i do którego zawsze chętnie wracają. Wyjątkowa seria jest wysoko oceniana przez rodziców, którzy zaznaczają, że każda z książek to opowieść pełna ciepła, humoru i dynamicznej akcji, jak również inspirująca historia z morałem.

Catherynne M. Valente - amerykańska pisarka, autorka powieści i opowiadań z gatunku fantasy. Ukończyła studia w zakresie filologii klasycznej na uniwersytetach w San Diego i Edynburgu, następnie spędziła kilka lat w Japonii. Jej twórczość bywa określana przez nią samą terminem mythic fiction. Autorka chętnie czerpie inspiracje z tradycyjnych baśni, mitologii świata i klasyki literackiej, zarówno antycznej, jak i współczesnej. Znana jest z zamiłowania do skomplikowanych fabuł i bogatego języka. Wyróżniona wieloma nagrodami literackimi, w tym nagrodą Jamesa Tiptree Jr., nagrodą Mythopoeic i nagrodą Locusa. 

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy