Reklama

Mini Matters w Action

W sklepach Action w całej Polsce jest już dostępna nowa kolekcja zabawek Mini Matters. W jej skład wchodzi ponad trzydzieści produktów wykonanych głównie z drewna, przeznaczonych dla dzieci w wieku od roku do ośmiu lat. Zabawki zostały zaprojektowane z myślą o Action i charakteryzują się wysoką jakością.

Produkty mają pobudzać wyobraźnię najmłodszych, stymulować proces uczenia i eksperymentowania poprzez zabawę. To m.in. zestawy klocków, pluszaki dla najmłodszych, czy domek dla lalek, dziecięca kuchnia bądź garaż dla nieco starszych dzieci. Wszystkie artykuły są dostępne w atrakcyjnych cenach.  

Mini Matters to pierwsza marka własna Action w kategorii zabawek. Wszystkie produkty spełniają międzynarodowe standardy jakości i bezpieczeństwa. Drewniane zabawki posiadają certyfikat TüV/GS, a ponadto wykonano je z kontrolowanego drewna FSC, pochodzącego z ekologicznych upraw. Wybierając zabawki Mini Matters nie tylko zapewnisz dzieciom radość za rozsądną cenę, ale też przyczynisz się do ochrony środowiska.

Reklama

- Chcemy podnosić komfort życia naszych klientów, niezależnie od ich możliwości finansowych. - wyjaśnia Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska i dodaje - Mini Matters rozszerza naszą ofertę marek o drewniane zabawki wysokiej jakości, które nie tylko dają radość i wspierają proces uczenia, ale są też w pełni bezpieczne i ekologiczne. Ich atrakcyjna cena sprawia, że są dostępne dla wszystkich, więc z pewnością ucieszą wielu naszych klientów.    

Zabawki z kolekcji Mini Matters są dostępne we wszystkich 40 sklepach Action, w całej Polsce (można je również zobaczyć na stronie www.action.com). Ceny rozpoczynają się od 6,84 zł (drewniane puzzle dla najmłodszych). Za 42,80 zł można kupić drewniany garaż, bądź zamek księżniczki.  

O ACTION

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1400 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 46 000 osób. W 2018 r. całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6.000 artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów.

Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakość, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych produktów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji zarówno społecznie jak i środowiskowo.        

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy