Reklama

Reklama

Desery dla aktywnych

Proteinowe batony

Czas przyrządzenia: 20 min + pieczenie
Składniki dla: 10 porcji

Składniki

  • 1 i 1/2 szkl. ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 szkl. płatków jaglanych
  • 1/2 szkl. płatków owsianych
  • 1 duży banan
  • 2 miarki (po 100 ml) białka serwatkowego albo odżywki proteinowej dla sportowców w proszku
  • 1 szkl. ziaren sezamu, pestek dyni, płatków migdałowych, rodzynek
  • stewia do smaku

Sposób przygotowania:

1. Banan obierz, wrzuć do malaksera. Dodaj kaszę jaglaną oraz płatki jaglane i owsiane. Zmiksuj. Dodaj białko serwatkowe (ew. odżywkę proteinową) i 1-2 łyżki wody. Zmiksuj. Masa powinna przypominać ciasto ucierane. Posłodź stewią.

Reklama

2. Do przygotowanej masy wrzuć rodzynki, sezam, oraz pestki dyni i płatki migdałowe. Dobrze wymieszaj. Blachę wyłóż pergaminem. Na spodzie rozsmaruj masę. Piecz 20 minut w 180 st. Placek potnij na batony. Odłóż je do wystudzenia.

Rada kucharza

Przed gotowaniem kaszę jaglaną  przelej kilkakrotnie wrzątkiem. Dzięki temu pozbędziesz się jej gorzkiego posmaku.

Dowiedz się więcej na temat: desery

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje