Mała wielka torebka

- Małe jest piękne, szczególnie, jeśli wywołuje takie zainteresowanie i dyskusję. Torebki polegają na efekcie nowości, co sprawia, że od razu stają się bohaterkami mediów społecznościowych. To z kolei prowadzi do szerzenia świadomości o marce bez inwestowania ani grosza w marketing. Sprytne - komentuje rozprzestrzenienie się mody na akcesoria w wersji nano Jane Allan, konsultantka agencji PR.

Reklama

Biorąc pod uwagę fakt, że żyjemy w czasach "bezgotówkowych", w czasach, kiedy najpotrzebniejsze przedmioty możemy schować w kieszeni, mikroskopijne torebki okazują się ciekawą odpowiedzią na postępowego ducha naszych czasów.

- Można powiedzieć, że mała torebka to odpowiedź na szerzoną przez Marie Kondo ideę prostoty - mówi na łamach "The Guardian" Allan - Im mniej dźwigasz, tym dalej podróżujesz. Być może zmusza nas to do zastanowienia się nad tym, co ważne - dodaje.


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje