Reklama

PEPCO odświeża szafy na wiosnę!

Sklepy PEPCO wprowadzają nową kolekcję odzieży. Sezon wiosna - lato 2014 to cztery zupełnie nowe style ubrań, odpowiednie na każdą okazję. Uniwersalny temat Marine, zwiewny i subtelny Romantic, odważny Safari oraz miejski styl City to nowa odsłona odzieży PEPCO.

Kolekcja zainspirowana najnowszymi trendami mody trafiła do sklepów pod koniec marca 2014 r. Ubrania podkreślone spójną i modną kolorystyką dostępne są w niezmiennie niskich cenach. Co około 8 tygodni każdy styl wzbogacany będzie o nowe kolory i nadruki. Tuż przed wakacjami PEPCO  zaprezentuje także typowo letnie motywy.

Styl MARINE to zdecydowanie tegoroczny "must have". Świeże, soczyste i energetyczne barwy zrównoważone bielą i écru w zestawieniu z paskami, kropkami oraz nadrukami nawiązującymi do  morza, tworzą najmodniejsze stylizacje w tym sezonie.

Reklama

ROMANTIC to niewątpliwie najbardziej kobiecy styl ubrań PEPCO. Charakteryzują go delikatne i pastelowe odcienie szarości, różu oraz modnej mięty, a podkreśla ponadczasowa czerń. Zwiewne koronki i subtelne materiały znakomicie uzupełniają kolekcję tworząc spójną całość.

Linia  SAFARI to coś dla bardziej odważnych. Ostry turkus i oranż w zestawieniu z kolorami ziemi to dominujące barwy. Urozmaicają je cętki i podobizny dzikich zwierząt. SAFARI oprócz nadruków i grafik oferuje także różne faktury materiałów.

Styl CITY to ultrakomfortowe ubrania, które sprawdzą się podczas jazdy na rowerze, czy miejskich spacerów. Ubrania zdominowane zostały przez różnej szerokości paski - od prążków na koszuli, po szerokie pasy na bluzkach i koszulkach polo. Ponadto nadruki z motywami muzycznymi i widokami miasta. Nie zabraknie ponadczasowej kraty, ale w świeżym, wiosennym wydaniu.

Nowa kolekcja ubrań PEPCO to ciekawa oferta dla każdego konsumenta. Przygotowana z myślą o miłośnikach mody, tych zabieganych oraz tych, którzy szukają ubrań dobrych jakościowo i w przystępnych cenach. PEPCO nie ulega monotonii, a kolejne sezony to zupełnie nowe propozycje na każdą okazję. Klienci cenią ubrania PEPCO za ciekawy styl na każdą kieszeń.

Co więcej, sieć wzmacnia także swoją aktywność w mediach takich jak: prasa kobieca, Internet i outdoor. W marcu 2014 r., po raz pierwszy w historii firmy, PEPCO pojawiło się z kampanią reklamową w telewizji. Metamorfoza  objęła również wystrój sklepów oraz ogólny layout materiałów promocyjnych - teraz są one jeszcze bardziej przyjazne klientowi.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy