Reklama

Urodzinowa Noc Zakupów z Westwing

Pierwszy w Polsce klub zakupowy Westwing Home & Living obchodzi swoje drugie urodziny. Dokładnie 5 grudnia mijają 2 lata od uruchomienia inauguracyjnej kampanii sprzedażowej na Westwing.pl.

Specjalnie na tę okazję, dla swoich Klientów, klub organizuje Urodzinową Noc Zakupów pełną ekskluzywnych niespodzianek.

Świętowanie Klubowiczów rozpoczęło się już 28 listopada i potrwa do 5 grudnia. Przez ponad tydzień Klienci Westwing.pl mogą skorzystać  z darmowej dostawy wszystkich produktów oraz atrakcyjnych promocji cenowych.

Aktualna oferta urodzinowa dodatkowo została poszerzona o produkty, które przez 2 ostatnie lata cieszyły się największym zainteresowaniem Członków klubu.

Kulminacja nastąpi 5 grudnia gdy odbędzie się Urodzinowa Noc Zakupów. Od godziny 20:00 do 24:00 Klubowicze, będą mogli skorzystać ze specjalnych  niespodzianek.

Reklama

Westwing działa w 10 krajach i jest liderem wśród klubów zakupowych branży Home & Living. W Polsce od momentu pojawienia się na rynku, w westing.pl zarejestrowało się aż 700 tysięcy użytkowników. Jego oferta opiera się na produktach zarówno znanych, jak i dopiero zdobywających popularność designerów z całego świata.

Wyboru ekskluzywnych marek, prezentujących na portalu swoje meble i akcesoria dekoracyjne, dokonują doświadczone stylistki i projektantki wnętrz, które na bieżąco śledzą światowe trendy i wyszukują designerskie perełki z całego świata.

Westwing wydaje również magazyn on-line, będący cennym źródłem informacji i inspiracji w urządzaniu domowego wnętrza.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy