Reklama

Reklama

CCC zostaje w domu

Marka CCC pokazuje, że w domu nie sposób się nudzić, a czas spędzony w rodzinnym gronie może być wartościowy i dobrze spożytkowany. We współpracę w ramach akcji #hometimestories zaangażowało się pokaźne grono przyjaciół marki, którzy proponują wiele aktywności idealnych na ten trudny i wymagający czas.

Do tej pory na kanałach CCC zaprezentowano treningi sportowe, przeprowadzono naukę zakupów w sieci oraz oczywiście przedstawiono wiele pomysłów na domowe stylizacje, oczywiście z uwzględnieniem obuwia.

Niebawem czeka nas więcej atrakcji, chociażby w postaci domowych porad np. jak zadbać o swoją szafę z butami, które przekaże Justyna Czerniak (@jc_lovfashion), specjalnych treningów prowadzonych m.in. przez modelki Agatę Sieramską i Olę Kowal oraz świetnych pomysłów na odpowiednie wykorzystanie wolnego czasu, którego teraz prawie nikomu nie brakuje.

Reklama

CCC nie zapomina także o najmłodszych - specjalnie dla nich Marcin Prokop przeczyta bajkę "Kot w butach". Niebawem swoją inaugurację będzie miał też cykl "Like mother like daughter".

Z kolei stylistka Karolina Limbach podpowie wszystkim zainteresowanym jak zadbać o swoją stylizację podczas home office. W stałym kontakcie jest z nami także ambasadorka marki Lasocki - Małgorzata Kożuchowska, która prezentuje swoje modowe obuwnicze wybory.

- Wszystko to robimy po to, aby w tym trudnym czasie, w którym powinniśmy żyć z dala od siebie, a jednak pozostać blisko, przekazać Wam naszą troskę i pozytywne wibracje - zapewniają przedstawiciele CCC. - Jeżeli jesteście ciekawi, co dla was przygotowaliśmy - śledźcie nasze kanały social media, gdzie na bieżąco pojawiają się kolejne propozycje na spędzenie czasu. I niezmiennie oczywiście namawiamy: zostańcie w domu.

 

materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje