​ForRest Projekt: Pomogą restauracjom po pandemii

Branża gastronomiczna w Polsce to aż 76 tys. podmiotów i co najmniej 300 tys. zatrudnionych osób. Dziś wielu z członków tej społeczności stanęło przed wizją zamknięcia swoich firm i utraty pracy. Potrzebują realnego wsparcia i prawdziwej pomocy. Od tego zależy ich przyszłość. ForRest Projekt to zespół ludzi, który dociera bezpośrednio do potrzebujących podmiotów, by przeanalizować wnikliwie ich potrzeby, a potem zaoferować pomoc - specjalistyczną radę kompetentnych specjalistów z branży gastronomicznej.

- Chcemy dotrzeć do tylu firm, ile to będzie możliwe. Chcemy się dzielić naszymi doświadczeniami i pomagać w rozwiązaniu problemów. Mamy świadomość, że mówimy do ludzi takich jak my, tyle że mniej doświadczonych w biznesie. Czujemy, że możemy im pomóc dzieląc się swoją wiedzą. Chcemy by wiedzieli, że w tej trudnej sytuacji nie są sami - mówi Marcin Koch, inicjator akcji i właściciel warszawskiej restauracji Bazar Kocha.

Marcin Koch, oprócz znajomości branży gastronomicznej, ma wieloletnie doświadczenie w pracy jako manager w firmach międzynarodowych, głównie w obszarze sprzedaży i marketingu. W swojej pracy za kluczowe uważa "myślenie marketingowe", które jest tym co decyduje o sukcesie pomysłu. Jest absolwentem m.in. paryskiej Le Cordon Blue.

Reklama

W zespole są jeszcze Hanna Dąbrowska - konsultant i praktyk w zarządzaniu pracownikami z 25-letnim doświadczeniem gastronomicznym oraz Magdalena Pyszczek, która w branży gastronomicznej zajmuje się kosztami i optymalizacją produkcji.

Hanna Dąbrowska jest wsparciem dla powstających i działających już projektów gastronomicznych. Zawsze blisko klienta. W ostatnim czasie jej głównym projektem jest rozwój nowej marki na rynku usług cateringowych.

Magdalena Pyszczek na stałe jest związana z firmą Food Bazar. Tworzy skuteczne narzędzia do analizy i kontroli finansowej. Doskonale łączy humanistyczne wykształcenie z zacięciem badawczym. Uwielbia skomplikowane i trudne zadania do rozwiązania, świetnie porusza się w gąszczu skomplikowanych przepisów polskiego prawa.

W niektórych przypadkach, z uwagi na bieżące ograniczenia w poruszaniu się, pomoc ekspertów jest udzielana on-line lub telefonicznie. Zdecydowanie jednak na pierwszym planie ForRest Projekt stawia kontakt osobisty jako metodę najskuteczniejszego niesienia pomocy. Pomoc bezpośrednia (spotkania z firmami) i jej zakres będzie realizowana zależnie od sytuacji epidemicznej oraz dostępności zespołu ForRest Projekt. Wszelkie działania ForRest Projekt prowadzone są wyłącznie PRO BONO.

Zainteresowane podmioty znajdą na stronie www.frprojekt.pl oraz na stronie www.ouichef.pl formularz, który po wypełnieniu zostanie poddany analizie. Zespół ForRest Projekt skontaktuje się z przedsiębiorcami mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia planu udzielania bezpośredniej pomocy.

Patronat nad akcją objęły media branżowe. W projekt zaangażował się z magazyn Food Service oraz serwis OuiChef, gdzie powstaje specjalny blog dedykowany projektowi.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy