Reklama

Reklama

Wiosenne odchudzanie

Pij jeden dziennie, a unikniesz wiosennego przesilenia!

Nie chce ci się rano wstać z łóżka? Czujesz, że wyciekła z ciebie cała energia? Wiosną postaw na zielone soki; oczyszczają, dodają energii, pobudzają.

Soki z zielonych warzyw są bogate w chlorofil, enzymy, żelazo, magnez, fosfor, potas, sód, prowitaminę A, witaminy z grupy B oraz C, E i K. Zawarty w zielonych warzywach chlorofil czyści jelita i krew a prowitamina A ma właściwości odmładzające i przeciwrakowe. Czy trzeba większych rekomendacji, by sięgnąć po soki z zielonych warzyw?

Reklama

Podobno są także najlepsze na kaca. Zapomnijcie o wodzie z ogórków, Gęste w konsystencji i przygotowane przede wszystkim ze szpinaku, botwinki, brokułów czy kapusty. Nie muszą być smaczne, ważne, że są zdrowe. Dla poprawy smaku wystarczy dodać jabłko lub łyżkę miodu.

Najprostszy sok to garść szpinaku i jedno jabłko. Można kompozycję warzyw urozmaicić jeszcze o marchewkę.

Kto lubi smak selera, niech pokusi się o zrobienie soku z selera naciowego, jabłek, cytryny, kawałeczka świeżego imbiru i garści winogron. Dla przełamania smaku można dodać odrobinę miodu, choć niekoniecznie. Ta prawdziwa bomba witaminowa oczyszcza organizm a nawet... ma działanie antydepresyjne.

Inna wersja zielonego soku to garść pietruszki, 2 liście jarmużu, pół ogórka, niecały seler naciowy, 2 duże marchewki i jabłko. Tak przygotowany sok najlepiej wypić od razu, choć można go również przechowywać w lodowce do 3 dni.

PAP life

Reklama