Reklama

Reklama

Boję się, że stracę pracę!

Jestem sekretarką. To już kolejna firma, w której pracuję na tym stanowisku. Przyznam szczerze, że - choć na rynku pracy jest kryzys - ja dotąd nie miałam problemów ze znalezieniem posady.

I wiem, dlaczego tak się dzieje - to zasługa pierwszego wrażenia. Nie od dziś wiadomo, że jest ono bardzo ważne. A ja umiem dobrze się zaprezentować na rozmowie w sprawie pracy i dlatego dostaję angaż. Niestety, jest coś, co spędza mi sen z powiek. Otóż zdaję sobie sprawę z tego, że mam niewystarczające kwalifikacje. Skończyłam liceum, zdałam maturę i to wszystko. Tymczasem praca sekretarki to nie tylko odbieranie telefonów. Sekretarka musi znać się też na księgowości, administracji, marketingu, reklamie.

Zwłaszcza w małych firmach, a ja właśnie w takich pracowałam i pracuję. Do tej pory nieźle sobie radziłam. Ale boję się, że pewnego dnia popełnię jakiś błąd, choćby np. z księgowaniem przelewów i będę miała kłopoty. Często myślę, by iść na jakiś kurs i podnieść kwalifikacje. Na to jednak trzeba mieć pieniądze i czas. A ja mam męża, dzieci i cały dom na głowie. Sama już nie wiem, co robić. Czy nadal liczy ć tylko na to dobre pierwsze wrażenie, które robię na przyszłych szefach? 

Reklama

 

Mariola, 39 lat

 



Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje