Reklama

Reklama

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Zestaw dla panów.


Reklama

Aby znaleźć mięsień Kegla mężczyzna powinien wstrzymać strumień moczu lub próbować poruszać penisem w stanie erekcji. Gdy już mamy namierzony mięsień można zacząć normalne ćwiczenia.

Propozycja ćwiczeń na mięśnie Kegla dla mężczyzn Napinaj i rozluźniaj mięsień 20 - 30 razy. Pamiętaj o wdechu wraz z zaciśnięciem, a wydechu z rozluźnieniem. Napnij mięśnie i utrzymaj je w napięciu najpierw 5 sekund, potem 10. W miarę postępu treningu wydłużaj czas wstrzymania napięcia. Mocno rozluźnij mięśnie po każdym napięciu.

Wskazówki

Gdy napinasz Kegla staraj się separować ten mięsień i zwracać uwagę na rozluźnienie brzucha i mięśni wokół odbytu. Nie ćwicz męskiego Kegla przy pomocy wstrzymywania strumienia moczu. W ten sposób znajdujesz swoje mięśnie, ale na dłuższą metę jest to niezdrowa metoda, która może sprzyjać infekcjom moczowodu.

 

*Ćwiczenia opracowane przez edukatorki z PussyProject, kolektywu zajmującego się edukacją i rozwojem seksualności kobiet.


Dowiedz się więcej na temat: mięśnie Kegla

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje