Reklama

Reklama

Dieta na lata - 20+

Dieta dwudziestolatki
Czego najbardziej ci potrzeba? Wapnia do budowy rozwijających się kości. I magnezu, którego domaga się twój zapracowany mózg.

Reklama

Śniadanie: Jogurt naturalny lub mleko z płatkami owsianymi i otrębami z dodatkiem orzechów laskowych i suszonych owoców
Drugie śniadanie: Kilka plastrów melona
Obiad: Gotowana ciecierzyca ze szpinakiem duszonym w mleku z płatkami zbożowymi, twarożek zmiksowany ze świeżymi ziołami, surówka z selera, jogurtu naturalnego, pestek słonecznika, marchewki i rodzynek
Podwieczorek: Serek waniliowy lub maślanka naturalna z dodatkiem świeżych owoców
Kolacja: Trzy kromki chleba razowego z pieczonym indykiem, serem brie i pastą z natki pietruszki i oliwy, do tego sałatka z czerwonej i pomarańczowej papryki z natką kolendry; do picia kakao.

Grażyna Morek

Dowiedz się więcej na temat: 20 lat | psycholog | organizm | dieta

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje