Reklama

Reklama

Korzystaj z lata i chudnij: 7 zielonych warzyw, które ci w tym pomogą

KAPUSTA: ZAPEWNIA SKUTECZNY DETOKS

Reklama

Co w niej ważne? Jest bogata w witaminę C (ma jej więcej niż cytryny), która przyspiesza spalanie zapasów tłuszczu. Zawiera dużo siarki, cynku oraz składników, z których organizm produkuje glutation - najsilniejszy przeciwutleniacz. Dzięki temu jest podstawowym składnikiem diet oczyszczających (m.in. słynnej diety kapuścianej, którą przed laty stosował nasz były prezydent).

Kupuj kapustę tradycyjnie kiszoną (solą). Jest zdrowa. Unikaj kapusty kwaszonej (z dodatkiem octu), bo nie ma wiele wartości odżywczych.

Jak ją jeść? Najwięcej wartości zachowa jako surówka lub zmiksowana w koktajlu (wystarczy liść). Ale można też ją udusić z odrobiną tłuszczu i mąki (ciężkostrawna staje się dopiero w duecie z mięsem). Nie zapominaj o kiszonej, która odbudowuje kolonie pożytecznych bakterii w jelitach. Bez nich trudno będzie ci schudnąć.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje