Bliss wybrał Paris Hilton

Jest najbardziej znaną amerykańską dziedziczką. Jest najczęściej fotografowaną celebrity na świecie. Przykuwa uwagę, gdziekolwiek się pojawi. Paris Hilton - nowa twarz kampanii reklamowej Bliss 2007/2008.

Bliss jest marka należącą do Damiani Group, włoskiego lidera na rynku biżuterii luksusowej. A jak mówi Guido Damiani (prezes i główny dyrektor Damiani Group) - Paris, wybuchowa mieszanka niefrasobliwości i elegancji w doskonały sposób pasuje do obrazu kreowanego przez Bliss. Jest młoda, piękna, popularna. Jej styl naśladowany jest na całym świecie. To ikona nowoczesnych czasów, rozrywki i wyższych sfer - idealna twarz do kampanii reklamowej.
Kampania, która na dobre rozpoczęła się w tym roku, ma obejmować cały świat. Pierwsze zdjęcia robione były w Los Angeles przez słynną niemiecką fotograficzkę - Ellen von Unwerth, która tworzyła także kampanie dla innych prestiżowych marek. Podczas sesji obecny był także nieodłączny pies Paris - najsłynniejszy Chihuahua w USA.

Reklama

Paris nosi klasyczną i romantyczną wersję złota i diamentów, natomiast w wersji "trendy" pojawia się w kolekcjach biżuterii emaliowanej i ze stali. Kolekcje opisuje młodość, dynamizm i moda.

Na podstawie materiałów prasowych

Agnieszka Piwko

Dowiedz się więcej na temat: Paris Hilton | paris | Bliss

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje