Sukces akcji "1 paczka = 1 szczepionka"

Zakończyła się akcja Pampers i UNICEF - dzięki polskim rodzicom ponad 4 miliony szczepionek przeciw tężcowi pomoże chronić życie maluchów w Afryce.

Rozpoczęta na początku czerwca akcja Pampers i UNICEF "1 paczka = 1 szczepionka" przyniosła wspaniałe rezultaty - do końca sierpnia udało się zebrać środki, które pozwolą na zakup ponad 4 milionów szczepionek przeciwko tężcowi - chorobie, która na świecie co trzy minuty zabija jedno dziecko. Dzięki UNICEF szczepionki trafią do najbardziej potrzebujących krajów Afryki, m.in. Konga, Angoli, RPA, Wybrzeża Kości Słoniowej, Etiopii, Gwinei Równikowej, Kenii, Liberii, Nigerii, Mali, Mauretanii, Sierra Leone i Tanzanii. Taka liczba szczepionek pozwoli uratować tysiące ludzkich istnień.

Reklama

Pampers i UNICEF serdecznie dziękują za wsparcie akcji - to dzięki zaangażowaniu i ofiarności polskich rodziców udało nam się osiągnąć tak wielki sukces.

W walkę z tężcem zaangażowała się również Pani Małgorzata Foremniak - Ambasador Dobrej Woli UNICEF, która w marcu odwiedziła Demokratyczną Republikę Konga, gdzie przekonała się o skali problemu i zapoznała z programami szczepień prowadzonymi przez UNICEF.

Pampers dołączył do UNICEF, aby ratować życie nowo narodzonych maluchów i ich mam w najbiedniejszych krajach świata. Ogólnoświatowa akcja "1 paczka = 1 szczepionka", która po raz pierwszy została przeprowadzona 2 lata temu w Wielkiej Brytanii, pozwoliła do tej pory marce Pampers przekazać UNICEF środki pozwalające na zakup ponad 50 milionów szczepionek przeciwko tężcowi. Zdaniem Magdaleny Hernandez, Dyrektor Wykonawczej UNICEF Polska, wsparcie udzielone organizacji przez markę Pampers pozwoliło pomóc milionom dzieci i matek na świecie.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje