Zmysłowość, dynamizm

Tego lata stawiamy na zmysłowość i dynamizm. Najnowsza kolekcja House to stroje w mocnych, zdecydowanych kolorach: pomarańczu, żółci, czerwieni.

Obowiązkowo pojawiają się też naszywki i nadruki.

Reklama

12 maja w Warszawie odbędzie się niezwykła prezentacja tej kolekcji. Na jedynym pokazie organizowanym pod hasłem Latino Bandito można będzie odwiedzić Czerwoną Dzielnicę lub znaleźć się w południowo-amerykańskiej kapliczce...

Propozycje na 2004 rok to gama różnorodnych fasonów - od uniwersalnych, wyważonych modeli po awangardowe, oryginalne stroje inspirowane modą lat 50. i 80. oraz stylem punk. Mieniące się cekiny, nadruki, gadżety w postaci nici, tasiemek, zatrzasków i sznureczków sprawiają wrażenie oryginalnego misz-maszu. Bogata kolorystyka i zróżnicowane fasony to nie jedyne nowości.

Kolekcja House to także ciekawie wykorzystane materiały: od czystej bawełny, bawełny z dodatkiem elastycznych włókien, przez jeans po modne tkaniny poliestrowe oraz siatki. Nie brak materiałów w paski, kratkę czy moro, wybielanych lub spieranych. Spójny z całością kolekcji charakter podkreślają delikatne hafty.

Sponsorami performance House są: PUPA, WELLA oraz Balentines. Patroni medialni: MTV, FTV.pl, portal INTERIA.PL, miesięczniki Glamour, Fluid oraz Activist Exclusive.

Dowiedz się więcej na temat: stroje | kolekcja | Dr House

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje