Premiera książki „Sukces jest Kobietą”

W sobotę 29 listopada, podczas Andrzejkowego Balu „All That Jazz” odbyła się premiera książki „Sukces jest Kobietą. Piękna twarz biznesu”. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, która skupia wywiady z kilkudziesięcioma przedsiębiorczymi Polkami.

Wspólne zdjęcie z okazji premiery ksiażki
Wspólne zdjęcie z okazji premiery ksiażkimateriały promocyjne

- Rzadko mamy okazję spojrzeć na biznes z perspektywy kobiet. I docenić, jak ważną rolę odegrały one w polskiej transformacji i budowie gospodarki rynkowej. Warto włączyć perspektywę kobiet w działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości w Polsce, w tym te, jakie będą podejmowane w oparciu o fundusze europejskie 2014­2020 - pisze w posłowiu do publikacji Dr Ewa Rumińska­ Zimny, Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet (MFK) przy Szkole Głównej Handlowej.

"Sukces jest Kobietą. Piękna twarz biznesu" to wyjątkowa publikacja, w której, twórczynie Wydawnictwa PressFactory oddają głos kilkudziesięciu przedsiębiorczym Polkom. Bohaterki książki reprezentują rozmaite branże, od urodowej przez gastronomię czy hotelarstwo, na odnawialnych źródłach energii czy edukacji kończąc.

Okładka książki
Okładka książkimateriały promocyjne

Twórczynie wydawnictwa PressFactory: Anna Chodacka, Aneta Zadroga i Joanna Jałowiec, trzy młode, energiczne i pomysłowe kobiety, wydawcy książki "Sukces jest Kobietą", same od kilku lat udowadniają, że biznes ma kobiecą twarz, to twarz sukcesu, marzeń, wytrwałości i kreatywności! Pięć lat temu założyły magazyn dla kobiet (dwumiesięcznik EksMagazyn). Dziś są ogólnopolskim, prężnie działającym wydawnictwem oraz aktywną agencją eventową. Na koncie mają setki kulturalnych przedsięwzięć i eventów, kampanii społecznych, produkcji wideo oraz realizacji telewizyjnych. - To bardzo ważne przedsięwzięcie, jedyne tego rodzaju w Polsce i fakt, iż do niego doszło i udało nam się zjednoczyć tyle tak różnych i wspaniałych bizneswoman, już jest ogromnym sukcesem polskich kobiet biznesu - podkreśla Aneta Zadroga, prezes Wydawnictwa PressFactory.

Wywiadów, nie tylko na tematy związane z biznesem, do książki udzieliły: Martyna Wojciechowska, Hanna Bakuła, Ewa Wachowicz, Ewa Kasprzyk.

Ewa Kasprzyk, aktorka: - Siła jest Kobietą, jak mówi jedna z bohaterek książki. A dla mnie Kobieta jest również inspiracją! Więc, Drogie Panie, wspierajmy się i motywujmy wzajemnie, z wdziękiem i lekkością bytu - pisze Ewa Kasprzyk, jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, jedna z bohaterek książki.

Hanna Bakuła, pisarka: - Jeśli chodzi o facetów, mam właściwie jedną radę: unikać alkoholików i skąpców, reszta da się wychować. Nie musi być wysoki, nie może mieć nadwagi, bo umrze. Reszta mężczyzn jest idealna!

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, dziennikarka, autorka książek dla dzieci:

Wszystkich bohaterów moich książek poznałam osobiście, nie umiem tworzyć fikcji literackiej. Zaprosiłam do współpracy psychologa dziecięcego, Dominikę Słomińską, ponieważ zależało mi na tym, żeby książki zawierały treści bezpieczne, takie, które nie będą dzieci traumatyzować, tylko uczyć, że świat jest różnorodny i takie sytuacje też się zdarzają.

Ewa Wachowicz, producentka telewizyjna: Prowadzenie własnej firmy wciąga, daje nam zastrzyk adrenaliny, to super sprawa. Natomiast musi istnieć, tak uważam, sfera prywatna. Potrzebny nam jest wentyl, odpoczynek, bo nie możemy być cały czas w pracy. Nie uważam, żeby taka postawa procentowała w dłuższej perspektywie. Musimy mieć swoją przestrzeń prywatną, firma tego nie zapełni.

Patronat honorowy nad publikacją objęło Międzynarodowe Forum Kobiet przy SGH. Patronaty medialne: Interia.pl, Money.pl, EksMagazyn, iWoman, Business Woman & Life.

Bohaterkami książki są:

*Hanna Bakuła, pisarka, felietonistka, artystka

*Kinga Balter, współwłaścicielka Kliniki Rzucania Palenia Allena Carra (jedyna w Polsce)

*Anna Bialik, właścicielka firmy Argus (systemy energooszczędnych domów, klimatyzacja, wentylacja, energia odnawialna)

*Magdalena Bogulak, właścicielka Sharley. Instytut Zdrowia i Urody Medical SPA (medycyna estetyczna)

*Sylwia Brzuska, właścicielka firmy Stara Mydlarnia (kosmetyki naturalne)

*Kinga Dołęga-Lesińska, założycielka firmy KinAds (broker reklamy kinowej)

*Joanna Grabiec, właścicielka firmy Villa Italia (ekskluzywna odzież włoska)

*Agnieszka Jelonkiewicz, właścicielka firmy Akademia Stylu Agnieszki Jelonkiewicz (stylizacja, wizaż)

*Teresa Jonas, właścicielka firmy Błysk, inicjatorka sieci Drogerie Polskie

*Beata Kaczor, właścicielka firmy Orinoko (szkolenia dla firm)

*Kasia Kasza, menager restauracji i eventów Good Company Restaurant (Baccara)

*Dorota Hamala-Lis, właścicielka Archisstudio Projekt (pracownia architektoniczna)

*Sylwia Lorens, właścicielka firmy Gino Rossi, śpiewaczka operowa

*Izabela Nowakowska, właścicielka centrum edukacyjnego "Pingwinek", organizatorka warsztatów dla kobiet BABS i pomysłodawczyni portalu Rodzicecafe.pl:

*Katarzyna Pachońska, współwłaścicielka firmy Pachońscy Klinika Dentystyczna

*Ewa Pawłowska, właścicielka firmy GoldenRose (kosmetyki kolorowe)

*Sylwia Pfajfer, właścicielka SPN Nails & BEAUTICA

*Kamila Rowińska, właścicielka Rowińska Business Coaching

*Alicja Rudnicka, właścicielka firmy Szpilki po godzinach

*Siostry Hanna i Beata Smolicz oraz nestorka Teresa Smolicz,  prowadzą rodzinny biznes - firmy produkujące oświetlenie: Hesmo, Ilumni i HaBeMa,

*Lucyna Sobieszek, właścicielka firmy LucyStyle (stylistka)

*Magdalena Sowa, współwłaścicielka firmy Esté Group

*Dominika Staniewicz, właścicielka firmy Adore HR

*Urszula Sumińska, właścicielka firmy BioOrganic (suplementy diety)

*Monika Toczyńska, właścicielka spółki Audix Polska (kancelaria prawnicza)

*Dorota Tworek, współwłaścicielka firmy Dorbud oraz Hotel Bristol Art & SPA Sanatorium

*Ewa Wachowicz, producentka telewizyjna

*Renata Izabela Wieczorek, właścicielka firmy Finezja Design (tkaniny we wnętrzach)

*Martyna Wojciechowska, podróżniczka, autorka książek

*Monika Zielska, właścicielka firmy Incarico (bielizna)

*Bożena Ziemniewicz, właścicielka szkoły językowej British Centre, radna sejmiku łódzkiego

Przedpremierowo i bezpłatnie egzemplarze książki otrzymali uczestnicy imprezy "All That Jazz". Książka będzie dostępna w sprzedaży od 15 grudnia, razem z 25. numerem EksMagazynu, w promocyjnej cenie 9, 90 zł.

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas