× m.interia.pl

Korzystasz z urządzenia mobilnego? Wybróbuj wersję Interii,
zaprojektowaną specjalnie dla Twojego urządzenia.

Reklama

  • ×

    Treść dostępna również w wersji mobilnej
    na m.interia.pl oraz w aplikacjach na iOS i Android

  •  

    6 ćwiczeń na płaski brzuszek

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Upatrzyłaś w sklepie letnią sukienkę, w sam raz na urlop. Przymierzasz, a tu niespodzianka: wystający brzuszek psuje cały efekt? Jest na to sposób. Systematyczne ćwiczenia dwadzieścia minut dziennie, a po miesiącu zauważysz pierwsze efekty.

Zdjęcie

Jaki wystający brzuszek? fot. Borys Czonkow /MWMedia
Jaki wystający brzuszek? fot. Borys Czonkow
/MWMedia

Wystający brzuszek to utrapienie coraz większej liczby kobiet. Przyczynia się do tego zła dieta, siedząca praca, zbyty mało ruchu. Nawet gdy już zaczniemy ćwiczyć, to i tak zbyt szybko się poddajemy. Zniechęcone brakiem efektów łatwiej usprawiedliwiamy kolejne kęsy słodkości, najczęściej zjadanych w późnych godzinach wieczornych.

Przedstawiamy prosty program sześciu ćwiczeń, które pozwolą pozbyć się nadmiernego tłuszczyku z okolic brzucha.

Reklama

Klasyczne brzuszki

Połóż się na plecach. Nogi zegnij w kolanach. Ręce połóż przy uszach (błędem jest kładzenie rąk za głową). Rytmicznie zepnij brzuch. Nie musisz wysoko się podnosić. Wystarczy, gdy pracuje brzuch. Staraj się nie ciągnąć głowy! Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana, możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Brzuszki z uniesionymi nogami

Połóż się na plecach. Unieś nogi i ugnij pod kątem prostym w kolanach. Ręce połóż przy uszach. Pamiętaj, by nie ciągnąć głowy. Rytmicznie zepnij brzuch. Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana, możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Brzuszki na skos

Połóż się na plecach. Nogi ugnij w kolanach pod kątem prostym. Prawą nogę połóż na lewe kolano, tak by kostka dotykała kolana. Prawą rękę połóż w bok, lewą połóż przy uchu. Pamiętaj, by nie ciągnąć głowy. Rytmicznie zepnij brzuch, starając się jak najbliżej dociągnąć lewy łokieć do prawego kolana. Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Artykuł pochodzi z kategorii: Strona główna

Więcej na temat:nogi

Zobacz również

  • Kwiaty i zioła z pól i łąk dla zdrowia i urody

    Zbieraj zioła w słoneczne, suche dni (nie gdy jest parno, wilgotno i deszczowo, bo wtedy pleśnieją) i z dala od dróg (rośliny mogą być zanieczyszczone kurzem i metalami ciężkimi). Zetnij kwiaty,... więcej

  • Oceń tekst

    Ocen: 168

Reklama

Skomentuj artykuł: 6 ćwiczeń na płaski brzuszek

Przejdź do forum »

Wasze komentarze (159)

Dodaj komentarz
kobieta

~kobieta -

a ja mam 37 lat dwoje dzieci waze 56kg 164cm ale niestety mam wystajacy brzuszek co robic jakie cwiczenia stosowac?

belle

~belle -

ja mam 14 lat waga 66 wzrost 166 trochę wystający brzuch, ale za to jak siadam to mi sie robią fałdki. jestem wysoka, mam dość dobrze wyrzeźbioną talię, nogi w miare i tak somo duży tylek jak u Kim Kardashian.. poważnie.. jestem jej mini miniaturą..

Christina

~Christina -

Mam pytanko,a jesli mam plaski brzuch i nie chce wyszczuplic brzucha tylko poprostu chcialabym miec widoczne miesnie ?Czy te same cwiczenia beda mi potrzebne?Dzieki.

~~Kobieta~~

~~~Kobieta~~ -

Piszcie sposoby na uporanie się z wystającym problemem!! Jaka dieta, cwiczenia i pielęgnacja??

Katarzyna

~Katarzyna -

Witam . Jestem instruktorem aerobiku i prowadzę ćwiczenia pilates . Gdy zdecydujemy się na brzuszki , trzeba robić je systematycznie , codziennie , ponieważ gdy przestaniemy tłuszcz na brzuchu szybko wróci . Z doświadczenia wiem , że najlepszym ćwiczeniem odchudzającym jest pilates , odchudza całe ciało . Szczerze polecam .

paulina

~paulina -

witam mam problem urodziłam dziecko 4 miesiące już ma maleństwo przed ciąża ważyłam 58 a w ciąży 85 teraz wazę 66 ale faldy mam na brzuch i jestem załamana pomóż mi

nieznajoma

~nieznajoma -

Mam 14 lat i dokucza mi odstający brzuszek i fałdki jakie się na nim znajdują .; / Jak mogę pozbyć się fałdek i mieć płaski brzuch ?

majaaa

~majaaa -

Ja mam 15 lat. 156 cm wzrostu, ważę 58 kg. Przez tydzień już ćwiczę po 10-15 minut 2x dziennie najpierw brzuszki, potem jakieś skłony, przysiady, rozciągam mięśnie itp. Już nawet zaczęłam zauważać efekty, bo mała fałdka tłuszczyku zaczęła się zmniejszać. :)

lightofhopes

~lightofhopes -

z wlasnego doswiadczenia wiem ze zwykle cwiczenia takie jak brzuszki nie dadza super rezultatow. najlepszym sposobem jest isc pobiegac chociaz pol godziny albo inne cwiczenie ruchowe i tuz po tym(odstep do 1 godz) zaczac robic brzuszki. sama to wybrobowala. mam 174 i waze 58kg ale mialam okropny wystajacy brzuch po miesiacu takich cwiczen problem znikl. aha dodam ze jezeli ktoras z was chce schudnac do odpuscie sobie codzienne obzeranie sie slodyczami i fast foodami ale tez nie katujcie sie dieta to ma byc przyjemnosc wiec jezeli macie ochote na tego batonika raz czy dwa na tydzien to lepiej go zjesc w fazie malego glodu na slodycze niz katowac sie nie jedzeniem a wkoncu po jakims czasie rzuceniem sie i jedzeniem wszystkiego co wam wpadmie w rece!! powodzenia!! silna wola jakas motywacja i pozytywne nastawienie a wszystko bedzie mozliwe!!!!!

Martaaa

~Martaaa -

Czytając te wszystkie komentarze chyba popadnę w kompleksy..:/ Ja mam 17 lat, 1.60 i ważę 70 kg!! Zawsze obiecuję sobie, ze zacznę coś z tym robic, ale nigdy mi nie wychodzi, bo niestety nie mam ani silnej woli, ani samozaparcia...:[ Pozdrawiam

Reklama