Reklama

6 ćwiczeń na płaski brzuszek

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Upatrzyłaś w sklepie letnią sukienkę, w sam raz na urlop. Przymierzasz, a tu niespodzianka: wystający brzuszek psuje cały efekt? Jest na to sposób. Systematyczne ćwiczenia dwadzieścia minut dziennie, a po miesiącu zauważysz pierwsze efekty.

Zdjęcie

Jaki wystający brzuszek? fot. Borys Czonkow /MWMedia
Jaki wystający brzuszek? fot. Borys Czonkow
/MWMedia

Wystający brzuszek to utrapienie coraz większej liczby kobiet. Przyczynia się do tego zła dieta, siedząca praca, zbyty mało ruchu. Nawet gdy już zaczniemy ćwiczyć, to i tak zbyt szybko się poddajemy. Zniechęcone brakiem efektów łatwiej usprawiedliwiamy kolejne kęsy słodkości, najczęściej zjadanych w późnych godzinach wieczornych.

Przedstawiamy prosty program sześciu ćwiczeń, które pozwolą pozbyć się nadmiernego tłuszczyku z okolic brzucha.

Reklama

Klasyczne brzuszki

Połóż się na plecach. Nogi zegnij w kolanach. Ręce połóż przy uszach (błędem jest kładzenie rąk za głową). Rytmicznie zepnij brzuch. Nie musisz wysoko się podnosić. Wystarczy, gdy pracuje brzuch. Staraj się nie ciągnąć głowy! Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana, możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Brzuszki z uniesionymi nogami

Połóż się na plecach. Unieś nogi i ugnij pod kątem prostym w kolanach. Ręce połóż przy uszach. Pamiętaj, by nie ciągnąć głowy. Rytmicznie zepnij brzuch. Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana, możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Brzuszki na skos

Połóż się na plecach. Nogi ugnij w kolanach pod kątem prostym. Prawą nogę połóż na lewe kolano, tak by kostka dotykała kolana. Prawą rękę połóż w bok, lewą połóż przy uchu. Pamiętaj, by nie ciągnąć głowy. Rytmicznie zepnij brzuch, starając się jak najbliżej dociągnąć lewy łokieć do prawego kolana. Wykonaj osiem powtórzeń w dwóch seriach. Gdy będziesz bardziej zaawansowana możesz zwiększyć liczbę powtórzeń do dwudziestu. Pamiętaj o prawidłowym oddechu: wdech nosem przed spięciem, wydech ustami po spięciu.

Artykuł pochodzi z kategorii: Strona główna

Więcej na temat:nogi

Zobacz również

  • Dobra pamięć pomoże ci pozbyć się zbędnych kilogramów

    Pamięć ma istotny wpływ na proces odchudzania. Psycholog Eric Robinson wykazał, że zapamiętywanie posiłków, powoduje... iż jemy mniej. więcej

Reklama

Skomentuj artykuł: 6 ćwiczeń na płaski brzuszek

Przejdź do forum »

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

7152

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

DBAMY O JAKOŚĆ! WYROŻNIJ ZA 1,23 PLN

Koszt całkowity SMS 1,23 PLN Nota prawna

? O co chodzi z wyróżnieniem

Wasze komentarze (161)

Dodaj komentarz

Reklama

Reklama