Donatella Versace przełamuje modowe granice

- Wierzę w to, że czasem warto łamać zasady- tak swój udział w kampanii reklamowej domu mody Givenchy, uzasadniła Donatella Versace. Włoska projektantka użyczyła swojego wizerunku w kampanii reklamowej innego domu mody.

To niespotykane w świecie mody, aby główny projektant jednaj marki, użyczał swojego wizerunku do promowania kolekcji innego domu mody. Jednak jak podkreśliła sama Donatella Versace, która pojawi się w kampanii reklamowej domu mody Givenchy, chce tym samym pokazać, że branża modowa to wspólnota.

Reklama

 - Wierzę w to, że czasem warto złamać pewne zasady. Poza tym, że Riccardo Tisci jest niezwykle utalentowanym kreatorem mody, jest moim drogim przyjacielem. Jesteśmy jak rodzina. Mój udział w kampanii ma na celu udowodnienie, że wraz z innymi projektantami wspieramy się, współpracujemy, a świat mody można uczynić globalną wspólnotą - wyjaśniła Donatella Versace.

Włoska projektantka mody, siostra Gianniego Versace - założyciela domu mody Versace, została zaproszona do udziału w kampanii reklamowej promującej kolekcję domu mody Givenchy na sezon jesień/zima 2015.

 - Jestem niezwykle dumny i zaszczycony mogąc przedstawić wam moją jedyną ikonę: Donatella Versace - napisał na swoim profilu na Instagramie projektant, zapowiadając tym samym współpracę z Donatellą Versace.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje