Urodzinowa Noc Zakupów z Westwing

Pierwszy w Polsce klub zakupowy Westwing Home & Living obchodzi swoje drugie urodziny. Dokładnie 5 grudnia mijają 2 lata od uruchomienia inauguracyjnej kampanii sprzedażowej na Westwing.pl.

Specjalnie na tę okazję, dla swoich Klientów, klub organizuje Urodzinową Noc Zakupów pełną ekskluzywnych niespodzianek.

Reklama

Świętowanie Klubowiczów rozpoczęło się już 28 listopada i potrwa do 5 grudnia. Przez ponad tydzień Klienci Westwing.pl mogą skorzystać  z darmowej dostawy wszystkich produktów oraz atrakcyjnych promocji cenowych.

Aktualna oferta urodzinowa dodatkowo została poszerzona o produkty, które przez 2 ostatnie lata cieszyły się największym zainteresowaniem Członków klubu.

Kulminacja nastąpi 5 grudnia gdy odbędzie się Urodzinowa Noc Zakupów. Od godziny 20:00 do 24:00 Klubowicze, będą mogli skorzystać ze specjalnych  niespodzianek.

Westwing działa w 10 krajach i jest liderem wśród klubów zakupowych branży Home & Living. W Polsce od momentu pojawienia się na rynku, w westing.pl zarejestrowało się aż 700 tysięcy użytkowników. Jego oferta opiera się na produktach zarówno znanych, jak i dopiero zdobywających popularność designerów z całego świata.

Wyboru ekskluzywnych marek, prezentujących na portalu swoje meble i akcesoria dekoracyjne, dokonują doświadczone stylistki i projektantki wnętrz, które na bieżąco śledzą światowe trendy i wyszukują designerskie perełki z całego świata.

Westwing wydaje również magazyn on-line, będący cennym źródłem informacji i inspiracji w urządzaniu domowego wnętrza.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: westwing

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje