Chudnąć zdrowo przed telewizorem

Są osoby spędzające przed szklanym ekranem nawet kilka godzin dziennie. A przy tym odruchowo sięgające po przekąski, często kaloryczne. Bezruch w połączeniu z dostawą tuczących przegryzek to prosta droga do nadwagi i otyłości. Można jednak połączyć telemanię z ćwiczeniami na kanapie. I chudnąć! Każde ćwiczenie powtarzajmy po kilkanaście razy.

1. Usiądź z prostymi plecami na brzegu kanapy. Trzymając dłonie z tyłu głowy, wykonuj głębokie skręty tułowia.

Reklama

2. Oprzyj dłonie na brzegu kanapy, tuż przy udach. Złącz i wyprostuj nogi, staraj się unieść je jak najwyżej. Nie pochylaj się.

3. Trzymając butelkę z wodą lub książkę unoś wyprostowaną rękę nad głowę. Opuszczaj i podnoś przedramię.

4. Leżąc na prawym boku, zegnij prawą nogę. Lewą wyprostuj, unoś i opuszczaj. To samo ćwicz na drugim boku.

5. Połóż się na plecach, ręce wzdłuż tułowia. Łydki prostopadle do podłoża. Unoś wysoko biodra, po chwili opuszczaj.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje