Polki nie podążają ślepo za trendami w makijażu

Nawet takie trendy w makijażu, jak różowe skronie czy oczy w soczystych kolorach są w stanie wejść na polskie ulice. Bowiem, jak przekonuje makijażysta Sergiusz Osmański, Polki coraz odważniej podchodzą do makijażowych nowinek, ale interpretują je po swojemu.

Jak przyznaje Sergiusz Osmański, makijażysta i dyrektor artystyczny Sephora Polska, Polki coraz odważniej podchodzą do trendów w makijażu.

Reklama

- Obserwując ostatnie sezony zauważam bardzo fajną zmianę wśród Polek. Mianowicie, mają w sobie już własny wewnętrzny filtr, który powoduje, że interpretują te trendy pod własny typ urody czy preferencji kolorystycznych. W związku z tym nie widzimy ślepego naśladownictwa, które jeszcze kilka sezonów temu występowało, a mamy bardzo ciekawą sytuację pod tytułem: ja, dopiero trend i to, jak go zaadaptuję - tłumaczy.

Osmański przekonuje, że właśnie dlatego trendy w makijażu prezentowane są w przerysowanej formie, by każda z kobiet mogła zinterpretować je na własny sposób, na własne potrzeby.

I tak np. jednym z proponowanych trendów jest wyrazisty róż łączący powiekę z wysoką częścią kości policzkowej, skronią.

- Taki look może zaistnieć w bardzo neutralnej wersji, wręcz takiego make-up no make-up, który da tylko i wyłącznie efekt świeżości na twarzy - proponuje makijażysta i dodaje, że dzięki takiemu zabiegowi trend będzie odpowiedni nawet dla osoby bardzo stonowanej, zachowawczej.

- Natomiast panie, które chcą błyszczeć wśród swoich znajomych czy przyjaciół genialnie będą w stanie pokazać swoją twarz w tych bardziej przerysowanych wariacjach - zaznacza Osmański.

Kolejnym trendem w nadchodzącym sezonie są mocne, soczyste kolory, które mają zdobić oczy, nie tylko powieki.

- Trend ten na pewno szybciej zaadaptowany zostanie przez dziewczyny młode, które nie są obciążone - jak ja to mówię - estetyką sklepowej, którą kojarzyliśmy z błękitną powieką i różowymi ustami nadającymi jak gdyby ton takiemu bardzo kiczowatemu, PRL-owskiemu stylowi. Natomiast kolory, które pojawiają się w tym sezonie, są na tyle świeże, że młode kobiety na pewno chętnie z nich skorzystają - kwituje Osmański. (PAP Life)

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje