#WEŹPOTRENUJ: Silny core podstawą silnej sylwetki

Budowanie siły bazowej, wytrzymałości mięśniowej i koordynacji ruchowej - to cele, które wyznaczają ci Kuba i Mikołaj z #WEŹPOTRENUJ. Ćwiczenia opracowała trenerka fitness Milena Matura. Zapraszamy na czwartą część treningu!

Plan treningowy na najbliższy miesiąc

I etap

Zalecenia:

- Wykonaj 4 treningi w tym tygodniu;

- ‎Każda seria zawiera 6 ćwiczeń;

Reklama

- ‎Każdą serię powtórz 5 razy. 

Trening czwarty


1. Podskoki obunóż + krążenie barków

Rozpocznij stojąc na zielonych polach i wykonuj podskoki obunóż przemieszczając się kolejno na pola oznaczone jako niebieskie oraz zielone. Równocześnie wykonuj krążenia wyprostowanymi ramionami.

2. Bieg po X + naprzemienne krążenie ramion

Poruszaj się po zielonych polach w przód oraz do tyłu i wykonuj równocześnie naprzemienne krążenia ramion.

3. Piekło-niebo

Ustaw nogi na zielonych polach i schodź nisko rękoma na pola oznaczone jako zielone koła. Przenoś ciężar ciała na ramiona, a kolana utrzymuj nisko nad matą.

4. Łokcie-dłonie

Ustaw dłonie na zielonych polach, jednocześnie opierając kolana o matę na szerokość bioder. Opieraj ciało naprzemiennie na dłoniach i łokciach.

5. Marsz w pozycji klęku podpartego

Ustaw dłonie na zielonych polach oraz utrzymuj stopy na palcach. Nie dotykając kolanami maty, przesuwaj dłonie na przemian do zielonych i niebieskich pól. Postaraj się utrzymać barki i pośladki na jednej wysokości.

6. Pies z głową w dół 

Ustaw ręce na zielonych polach i wykonuj naprzemiennie ugięcia oraz wyprosty nóg. Postaraj się przenosić ciężar ciała na ramiona, a przy wyproście nóg pchać klatkę piersiową w kierunku kolan. 

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje