Jak szybko i efektywnie spalić 500 kalorii?

Skakanka

Reklama

Aktywnością, którą możemy wykonywać dosłownie wszędzie i bez ponoszenia kosztów, jest skakanie na skakance. Dodatkowo, nasz przyrząd do ćwiczeń zmieści się nawet w małej szufladzie. 500 kalorii spalimy już podczas 45-minutowej sesji. Jedyne, o czym powinniśmy pamiętać, to buty z dobrze amortyzującą podeszwą - dzięki takiej ochronie nie nabawimy się kontuzji i nie przeciążymy stawów.

Aby wyciągnąć jak najwięcej korzyści ze skakania, powinniśmy pamiętać o napinaniu mięśni brzucha. Prawidłową postawę zagwarantują nam lekko ugięte kolana i łokcie zgięte pod kątem 45 stopni.

Na skakance można skakać właściwie codziennie. Ważne, by stopniowo wydłużać treningi, by mięśnie nie przyzwyczaiły się do nieurozmaiconego wysiłku.

Przy 4 treningach w tygodniu szybko zauważymy różnicę. Sylwetka wysmukli się (dotyczy to nie tyko nóg, ale także rąk), zmniejszą się obwody ud, brzucha czy ramion, a kondycja będzie coraz lepsza.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje