Torba dla kreatywnej kobiety

Limitowana seria designerskich puszek, zaprojektowanych przez trzy artystki, konkurs na grafikę, a teraz linia jedynych w swoim rodzaju kobiecych toreb - tak marka Redd's zachęca kobiety do kreatywności.

Każda z toreb jest inna i absolutnie niepowtarzalna, a w ich kolorystyce dominują trzy barwy charakterystyczne dla Redd's: żółty, czerwony i zielony.

Reklama

Kreatywność, kobiecość i niezależność, które przeświecają marce Redd's, pasują także do cech toreb, które są wyjątkowe, powstały w pojedynczych egzemplarzach i z niecodziennego materiału. Na zakupy, spotkanie z przyjaciółkami i randkę - inspirująca torba Redd's może być doskonałym uzupełnieniem kobiecego, letniego stroju.

Redd's produkując torby ze swoich bannerów reklamowych, wpisuje się w kreatywny trend upcyclingu, czyli przetwarzania rzeczywistości i tworzenia nowych rzeczy z niepotrzebnych już materiałów.

Chwyć designerską puszkę

Redd's zachęca kobiety do bycia kreatywnymi również poprzez obcowanie na co dzień z wyjątkowymi przedmiotami. Dlatego wprowadza limitowaną serię trzech designerskich puszek Redd's, które są już na rynku. Choć smaki pozostają tak samo orzeźwiające, dotychczasowe opakowania zmieniają teraz swoje nazwy i wygląd.

Przekonaj się, jak wygląda Kaleidoscope to zielona puszka jabłkowego Redd's Apple, której nowy wzór stworzyła Dorota Koziara. Olga Nieścier zaprojektowała swoją wersję owocowej puszki Redd's Red, która zgodnie z jej malinowym smakiem zyskała nazwę Malindala. Z kolei Lemongirl to wyjątkowo kobieca kreacja cytrynowej puszki Redd's Sun, którą przygotowała Olka Osadzińska. Każda z puszek jest podpisana przez autorkę.

Ty także możesz stworzyć własną "Kreację Redd's".

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: torba

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje