Rzetelny teatr Żebrowskiego

Kuba Wojewódzki, Daniel Olbrychski, Joanna Liszowska - to tylko niektóre z wybitnych osobistości, jakie można podziwiać na deskach Teatru 6. piętro. Aktor i założyciel teatru - Michał Żebrowski - dobrze wie, jak przyciągnąć widzów na swoje spektakle.

Znane nazwiska i genialna lokalizacja w Pałacu Kultury i Nauki już zdołały przekonać do spektakli miłośników sztuki. Ale jak przekonać do teatru kontrahentów? Mocną stroną biznesu ma być Certyfikat Rzetelnej Firmy.

Reklama

Od momentu rozpoczęcia działalności, teatr stawia sobie ambitne cele: wystawia sztuki żywe, nowoczesne, prowokacyjne. Angażuje wielkie nazwiska, zarówno polskich, jak i zagranicznych aktorów. Jego misją jest nawiązanie autentycznych relacji z publicznością, zgodnie z ideą, że teatr bez widza traci rację bytu.

W podobny sposób teatr chciałby zdobywać kontrahentów - przekonując sponsorów do wspierania tej inicjatywy. Twórca i dyrektor artystyczny teatru wie, że bez zdobycia dodatkowych środków finansowych żadna instytucja kulturalna nie poradzi sobie na rynku komercyjnym.

Teatr 6. piętro Michała Żebrowskiego to pierwszy teatr w Polsce, który otrzymał tytuł Rzetelnej Firmy. Inicjatorem programu jest Krajowy Rejestr Długów. Dla potencjalnych sponsorów to gwarancja bezpieczeństwa kontraktów biznesowych, dla właściciela teatru to powód do dumy.

- Wraz z Eugeniuszem Korinem, jesteśmy zaszczyceni, że Teatr 6. Piętro, który niedawno obchodził swoje pierwsze urodziny, zdobył takie uznanie i wyróżnienie Programu Rzetelna Firma. To bardzo dobry sygnał dla naszych dotychczasowych partnerów biznesowych, potencjalnych sponsorów, ale także naszych aktorów i widzów, że dokładamy wszelkich starań, aby w równym stopniu dbać o najwyższą jakość realizowanych w naszym Teatrze wydarzeń jak i jego wiarygodny wizerunek - dodaje aktor i założyciel teatru.

Dla Żebrowskiego zarządzanie instytucją kulturalną to zarówno pasja, jak i biznes. W realizowaniu swoich pasji można jednak pozwolić sobie na egoizm i bycie marzycielem. Natomiast w zarządzaniu teatrem trzeba być realistą z poczuciem odpowiedzialności. Jest to przecież firma, w której pracuje wiele osób, z którą wiążą się długoterminowe umowy i która nierzadko musi wykazać się wiarygodnością finansową.

- Mamy wielką nadzieję, że premiery, które w nadchodzącym sezonie przygotowujemy dla naszych Widzów, nie tylko jeszcze bardziej umocnią pozycję Teatru 6. piętro, jako jednego z najciekawszych i najgłośniejszych zjawisk w kulturze polskiej ostatnich lat, ale także przekonają potencjalnych partnerów biznesowych, że takie instytucje jak nasz Teatr dają przedsiębiorstwom bardzo szerokie spektrum możliwości zaistnienia w mądry i kreatywny sposób na polu marketingowym, jak i wizerunkowym - mówi Michał Żebrowski.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Teatr 6. piętro

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje