To cecha liderów...

Osoby, które kupują trzy lub więcej par butów sportowych rocznie, częściej przejawiają cechy przywódcze.

Firma Mindset Media, która bada cechy konsumentów, odkryła, że osoby kupujące trzy lub więcej par butów sportowych rocznie o 61 proc. częściej mają cechy charakteryzujące liderów. Chodzi tutaj m.in. o wyobraźnię, konsekwencję i stanowczość.

Reklama

Amatorzy sportowego obuwia są też bardziej asertywni i spontaniczni.

- Często mówi się, że wiele można wyczytać z czyichś butów, a teraz mamy na to dowody - powiedziała przedstawicielka firmy, Lauren Arvonio.

- Co ciekawe ta zależność dotyczy wszystkich, bez względu na wiek, dochody i płeć - dodała.

Badanie przeprowadzono wśród 7,5 tys. osób.

Poprzednie badania tej samej firmy wykazały, że osoby, które spłacają swoje karty kredytowe co miesiąc, są rozważne, mają skłonność do zastanawiania się nad swoim postępowaniem. Jednocześnie są mniej skromne i częściej się przechwalają. Najbardziej zaskakującym wnioskiem z badań jest stwierdzenie, że użytkownicy samochodów o napędzie hybrydowym są częściej kreatywni niż inni.

INTERIA.PL/PAP

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje