Insolence, Guerlain

Nowy zapach Guerlain - Insolence to iskra w oku, to wolny duch, który nikogo i niczego się nie lęka; to lekki uśmiech, który wyraża pewność siebie i bezkresną radość życia. Insolence sprawia, że trzymasz głowę wysoko z nonszalancką, ironiczną elegancją i ostentacyjnie ukazujesz swój styl.

A nade wszystko Insolence czuje potrzebę niezależności, nie chce się podporządkowywać.

Reklama

Od stu siedemdziesięciu ośmiu lat Guerlain podąża swoją własną drogą rewolucyjnych kreacji i innowacji. Guerlain od początku istnienia tworzył swoją legendę mocno wyróżniając się spośród tłumu, polegał na własnych dokonaniach, nie naśladując nikogo.

Insolence to czysty tupet! Kobieta, która go wybrała jest śmiała i sama podejmuje decyzje. Tańczy w rytmie, który jej w duszy gra, pozostawia po sobie niezapomniane wrażenie. Jest wolna i spontaniczna. Jest zawsze sobą, nie dba o to, co mówią o niej inni. Tryska życiem i energią. Jest imponująca. Asertywna i wierna sobie, nie ulega stereotypom. To kobieta, której nie sposób się oprzeć. Czasem bardziej ufa instynktowi niż rozumowi.

Otwarta struktura tego zapachu czyni go niezwykle oryginalnym i niekonwencjonalnym. Insolence nie należy do rodziny szyprowej, orientalnej, drzewnej ani aldehydowej, nie jest bowiem zapachem konwencjonalnym. Jego piramida zapachowa została zdekonstruowana tak, aby zapach miał otwartą strukturę. W oka mgnieniu kompozycja otwiera swoje serce nutą fiołka, który wysuwa się na pierwszy plan. Nowa interpretacja jego woni ukazuje go jako kwiat olśniewający, żywiołowy, elektryzujący i tryumfujący. Woń ta jest bardzo odległa od tradycyjnej interpretacji fiołka, który często jawi się jako kwiat płochy i nieśmiały. W Insolence jego zapach wydaje się znajomy lecz jednak zmieniony.

Nucie fiołka towarzyszy radosny zapach czerwonych owoców. Wśród których wyraźna jest malina, po raz pierwszy zastosowana w zapachu Guerlain. Ten wspierający akord podkreśla beztroski i współczesny charakter kompozycji. Szczypta kwiatów pomarańczy i róży podkreśla jego zmysłową intensywność.

Finalny bukiet rozwija się wonią tonki, żywicy i cudownie zmysłowej woni irysu. Irys jest spokrewniony z fiołkiem poprzez methylionone - molekułę, która występuje w obu kwiatach. Dzięki niej ta charakterystyczna nuta nabiera intensywności i dystynkcji w zapachu, który stanowi kwintesencję luksusu.

Hilary Swank to twarz zapachu Insolence. Ta dwukrotna zdobywczyni Oskara doskonale uosabia wizerunek kobiety niezależnej. Ma non-konformistyczną urodę i niezwykle żywiołową osobowość. - Zapach to coś bardzo osobistego. Ma niezwykłą moc na poziomie emocjonalnym. Jest silnie związany z osobowością osoby, która go nosi. Jest nieuchwytny. W przeszłości odrzuciłam wiele propozycji kontraktów reklamowych ponieważ produkty nie były wystarczająco znaczące. Jestem bardzo wymagająca jeśli chodzi o dobór ról filmowych, dlatego też i w zakresie współpracy nad reklamą postawiłam wysokie kryteria - mówi aktorka. - Kiedy otrzymałam propozycję od Guerlain'a, aby reprezentować Insolence nie zastanawiałam się zbyt długo. Zapach, który najlepiej pamiętam z dzieciństwa to Shalimar, który moja matka nosiła codziennie. Możecie sobie wyobrazić jak bardzo byłyśmy wraz z mamą dumne, że zostanę ambasadorem marki Guerlain. O ostatecznej decyzji rozstrzygnął sam zapach. Jest wspaniały. Ma w sobie tak wiele niuansów, podobnie jak najlepsze role, które zagrałam jako aktorka.

Gama i ceny:
• woda toaletowa: 30ml - 199 zł; 50ml - 292 zł; 100ml - 399 zł
• ekstrakt 7,5ml - 455 zł
• mleczko do ciała 200ml - 192 zł
• żel do kąpieli 200ml - 159 zł

Dowiedz się więcej na temat: zapach

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje