Orzechy dla cery

Włoskie, ziemne, arachidowe czy laskowe są po prostu pyszne. To zastrzyk mikroelementów i witamin wpływających na nasz wygląd.

Zawierają witaminy A, B1, B2, C oraz potas, magnez, wapń, fosfor, siarkę. Witamina A wzmacnia i uelastycznia skórę, B1 i B2 zapobiegają wysychaniu i łuszczeniu się naskórka, a witamina C przyspiesza tworzenie się kolagenu i elastyny. Mikroelementy natomiast regulują procesy regeneracji i odbudowy naskórka. Mają również dużą zdolność wiązania wody, a tym samym zapewniają skórze odpowiednią wilgotność. Skorzystaj zatem z naszych prostych przepisów.

Surówka piękności

Reklama

Weź 3-4 łyżki płatków kukurydzianych. Dodaj 6-7 łyżek posiekanych orzechów włoskich, 6 łyżek jogurtu naturalnego. Całość dobrze wymieszaj. Zjedz zamiast śniadania lub kolacji.

Koreczki orzechowe

Małe krakersy posmaruj cieniutko masłem roślinnym, połóż na każdy niezbyt gruby plasterek sera żółtego, kiwi lub kawałeczek marynowanej papryki, a na koniec połówkę orzecha włoskiego. Będzie to świetna zakąska do przegryzania w pracy lub w domu.

Wartości odżywcze

100 g orzechów zawiera 120 mcg wit. A, 300 mcg wit. B1, 230 mcg wit. C, 450 mg potasu, 120 mg wapnia, 100 mg magnezu, 930 mg fosforu, 350 mg siarki.

(MicroWay)

Dowiedz się więcej na temat: cer | magnez | witaminy | orzech | orzechy | uroda

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje