Tom Ford Estée Lauder Collection

Moim celem było zaczerpnąć ze świetności, historii, jakości i ducha Estée Lauder i stworzyć kolekcję dnia obecnego. Jest to również odejście od piękna "łatwo dostępnego", powrót do rytuału otwierania ciężkiego kompaktu i nakładanie wysokiej jakości produktu pięknym aplikatorem.. Rytuał ten odzwierciedla intymną stronę kobiety w całej jej wytworności - tak Tom Ford opowiada o tworzeniu swojej kolekcji kosmetyków.

Tom Ford Estée Lauder Collection została stworzona specjalnie na sezon świąteczny. Współpracę tę otwiera nowoczesna interpretacja legendarnego zapachu Youth Dew oraz żłobionego złotem oryginalnego opakowania zestawu do makijażu. Dzięki uchwyceniu i zachowaniu elementów bogatej historii Estée Lauder, Youth Dew Amber Nude Fragrance Collection oraz Amber Nude Limited Edition Makeup Collection stanowią wyrafinowane wersje, które są odbiciem filozofii piękna wyznawanej przez Toma Forda.

Reklama

Tom Ford ukazuje interpretację wizji Estée Lauder w postaci żłobionego złotem flakonu, dodając do niego nowe bursztynowe zamknięcie w formie nieoszlifowanego klejnotu. Dzięki niemu flakon staje się pożądanym okazem do kolekcji.

Zapach

- Dla mnie Youth Dew to zapach-ikona. To zapach stanowiący fundament Estée Lauder. Wziąłem oryginalną nutę zapachową Youth Dew, które są moimi ulubionymi perfumami od Estée Lauder, i trochę ją zmodyfikowałem. Nadałem również flakonowi nowy, bardziej opływowy kształt. W przypadku tak wspaniałej klasyki chce się ją zachować czystą i wierną jej dziedzictwu. Youth Dew Amber Nude pozostaje takim zapachem i w ten sposób jest w stanie uwieść młodą kobietę naszych czasów - mówi Tom Ford.

Youth Dew Amber Nude Fragrance Collection

To zupełnie nowa, przesycona zapachem bursztynu interpretacja oryginału, która łączy w sobie elegancję i olśniewającą zmysłowość. Zapach sugestywnie kusi kobietę, tak by poczuła się pełna ciepła i zmysłowości w swej niczym nieosłoniętej skórze.

Czerpiąc natchnienie z uwodzicielskiego źródła oryginalnego zapachu, nowa kreacja została rozjaśniona, aby stworzyć promienny bursztynowy kolor oraz zapach - rzadko spotykane piękno i mistyczny wdzięk.

Główna nuta otwiera się połyskliwym kwiatem gencjany i promienną magnolią zanurzoną w świeżo posiekanym imbirze, nutami świeżej herbaty, dotknięciem soczystego grapefruita oraz delikatnym akordem nagiej skóry, który podnosi zmysłowe wartości oryginału.

Bogate kwiatowe serce oryginału zostało przetworzone tak, aby przywołać więcej blasku i nowoczesności. Uwodzicielskie dodatki mieszają się z oryginalnym zapachem czerwonych goździków, jaśminu oraz ylang ylang - ponownie wydobywając elementy różane, aby podkreślić intensywną zmysłowość czarnej róży.

W tle bursztynowe balsamy jak delikatne światło na nagiej skórze zastępują ciemniejsze nuty z przeszłości. Gładkie drzewa, vetiver i drzewo sandałowe zostały zmodyfikowane tak, aby uwidocznić nową zwiewność i intymną zmysłowość perfum. W miejsce wysuszonej paczuli z oryginalnego zapachu, użyto samego rdzenia paczuli, aby dodać wyrazistości i ponownie je ożywić. Nowy naturalny element zapachowy - nuta ciemnej czekolady, zastąpił wanilię z oryginalnej wersji.

W skład Young Dew Amber Nude Fragrance Collection wchodzą Eau De Parfum Spray (30 ml - 175 zł; 75 ml - 265 zł) oraz Body Lotion (200 ml) i Bath&Shower Gel (200 ml).

Zmysłowy wizerunek...


Nowy wizerunek reklamowy, przekazany i wyreżyserowany przez Toma Forda, jest hołdem w kierunku oryginalnego nagiego wizerunku stworzonego przez Estée Lauder w 1953 roku dla Youth Dew Bath Oil.

Modelka Estée Lauder, Carolyn Murphy, symbolizuje ewolucję Youth Dew jako nowoczesnej i seksownej nagości zanurzonej w bursztynowym świetle i otoczonej bursztynową tkaniną.

- Chciałem dosłownie i w przenośni pokazać światu drugą stronę kobiety Estée Lauder - mówi Tom Ford. - To zabawa oryginalnym projektem zapachu i reklamy, która ukazywała nagość. Ta wersja jest bardziej dyskretna, dostojna, elegancka i całkiem klasyczna. W pewnym sensie modelka nie jest rozebrana, nawet jeśli ukazana jest naga.

Dowiedz się więcej na temat: złota | wizerunek | zapach | Tom Ford | ford | Estée Lauder

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje