Biznesowy savoir - vivre

Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien.

article cover
INTERIA.PL

• Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców

• Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku

• Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu

Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów

Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?

Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!

Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:

• profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,

• mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,

• rozwijania umiejętności przywódczych,

• organizowania udanych imprez biurowych,

• zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.

Pamiętaj - drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!
Biznesowy savoir - vivre
Barbara Pachter
tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
ONEPRESS

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas