"Dni FIT&Beauty" w Krakowie

W dniach 20-21 czerwca w Centrum Kongresowo - Wystawienniczym ICE Kraków odbyło się święto zdrowia, aktywności i urody. Podczas targów "Dni FIT&Beauty" do Krakowa ściągnęły gwiazdy fitnessu z całej Polski oraz blisko 10 tys. odwiedzających.

Gwiazdami wydarzenia byli: Akop Szostak, Michał Karmowski, Sylwia Szostak, Katarzyna Dziurska, Ola Żelazo, Paweł Głuchowski i inni. Na targach zobaczyliśmy także przedstawicieli świata showbiznesu i kultury. Gościem była m.in. Agnieszka Czerwińska, była modelka size plus, właścicielka agencji "Nobody's Perfect", autorka książki "Śmierć grubej Berty".

Reklama

W trakcie dwóch dni w Krakowie w Centrum ICE - najnowocześniejszym obiekcie wystawienniczym w Polsce spotkało się blisko 100 wystawców z całego kraju, którzy prezentowali odwiedzającym swoją ofertę. Wystawcy byli podzieleni pomiędzy dwie strefy: FIT (Poziom 0) oraz Beauty (Poziom 1). Mecenasami wydarzenia były firmy: Komplet - producent chleba ProBody oraz chleba z nasionami Chia oraz ProFi Fitness School.

Dyrektorem Strefy FIT podczas "Dni Fit & Beauty" był Jacek Bilczyński, promotor zdrowego stylu życia, dietetyk, gwiazda telewizji, autor bestsellerowych książek "FIT jest sexy" oraz "FIT od Kuchni". Podczas wydarzenia odbyła siępremiera jego 3. książki "FIT w praktyce". - Bardzo cieszy mnie fakt, że coraz więcej osób interesuje się tym jak dbać o swoje zdrowie i ciało. Od kilku lat staram się pokazać, że FIT to styl życia. Fakt, że "Dni FIT&Beauty" przyciągnęły blisko 10 tys. odwiedzających świadczy o tym, że jesteśmy spragnieni wiedzy na temat aktywności i zdrowej diety, ale także, że ciekawią nas nowinki - mówi dyrektor wydarzenia Jacek Bilczyński.

Dyrektor Strefy Beauty, Aneta Zadroga, redaktor naczelna EksMagazynu - jedynego drukowanego damskiego Playboy’a w Europie, wydawca internetowych mediów lifestyle’owych, autorka powieści dla kobiet, przez ponad dziesięć lat dziennikarka i publicystka "Gazety Wyborczej" podkreśla: - "Dni FIT&Beauty" cieszą się ogromnym zainteresowaniem! Wyraźnie widać, że w Polsce Południowej brakowało takiej inicjatywy.

Do grona partnerów zaprosiliśmy nie tylko firmy komercyjne, ale też organizacje, które zajmują się szeroko pojętym zdrowiem i aktywnością, np. Centrum Kultury i Turystyki w Wieliczce. Bardzo ważny był dla nas CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu. Dlatego zamiast czerpać zyski z biletów na targi postanowiliśmy, że wstęp na dwudniowe wydarzenie będzie bezpłatny. Uczestnicy i wystawcy mogli przekazać dowolną kwotę, którą przeznaczyliby na wstęp na wydarzenie na rzecz KTOZ - Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.

 

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje