„Fit od Kuchni”

„Fit od Kuchni” to 2. książka Jacka Bilczyńskiego. Pierwsza, „FIT jest sexy!” wydana w 2013 r. sprzedała się w ponad 50 tys. egzemplarzy, będąc jedną z najpopularniejszych publikacji o zdrowym stylu życia w Polsce w ostatnich 12 miesiącach.

Książka przeznaczona tak dla kobiet, jak i mężczyzn, czytelnicy znajdą w niej mnóstwo ciekawostek i przydatnych w codziennym życiu porad. A przede wszystkim, ponad 100 przepisów na każdą porę dnia - wszystkie oryginalne, zdrowe, dietetyczne i smaczne.

Reklama

- Książka przede wszystkim jest o stylu życia, obalamy w niej wiele mitów. Nie traktuje jedynie o diecie. Położyliśmy bardzo duży nacisk na zwykle pomijane i niedoceniane tematy. Podpowiadamy m.in. jak pozbyć się nałogów, jak korzystać z cudownych właściwości warzyw, owoców i przypraw, jak poprawić odporność, wrócić do formy po świętach. Innymi słowy, wszystko to, z czym spotykamy się w codziennym życiu. Chcemy pokazać, że FIT to nie tylko ciało, ale przede wszystkim codzienność. I że zaczyna się w kuchni! - mówi Jacek Bilczyński, autor.

Książka od czerwca 2014 r. znajduje się w sprzedaży w Empikach w całej Polsce - dołączona jest do EksMagazynu - patrona medialnego. Jest również dostępna w ofercie księgarni wysyłkowej Sendsport (www.sendsport.pl).

Patronami medialnymi książki "FIT od Kuchni" są: Interia.pl, Fit.pl, Kif.pl, EksMagazyn.pl oraz portal Twojarownowaga.pl.

Partnerami Głównymi książki są: Woda Mineralna Jurajska, firma Komplet - producent chlebka ProBody, firma Konspol, marka odzieży treningowej i termoaktywnej Brubeck.

Partnerami książki są firmy i marki: Loyd, Euro Goal, Fiskars, Makaron Międzybrodzki, najlepszeprzyprawyswiata.pl, Marwit, Vimedlux, Balviten.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje