Ponad 30 gwiazd edukuje w nowej kampanii „Moja Krew”!

Rusza akcja „Moja Krew” wraz z premierą wyjątkowego spotu – „Krew potrzebna w Polsce co 15 sekund” - tak często w polskich szpitalach potrzeba bezcennego leku, jedynego płynnego narządu. Do kampanii KREWNIAKÓW „Moja Krew” przyłączyło się 30 gwiazd polskiej telewizji - Marek Bukowski, Grażyna Wolszczak, Maciej Orłoś, Mateusz Rusin, Monika Mazur i wielu, wielu innych.

W związku z ogromnym niezaspokojonym zapotrzebowaniem na krew Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi KREWNIACY, po raz kolejny apeluje: "Krew to lek, niewiarygodnie cudowny i wyjątkowy". Cel Krewniaków to tym razem 1 000 000 nowych krwiodawców i zupełna nowość - promocja zdrowego stylu życia oraz wsparcie dla tych, którzy krwi z różnych powodów oddać nie mogą. Dzięki akcji "Moja Krew", bez względu na wiek i stan zdrowia, każdy może zostać "Krewniakiem".

Reklama

Wszystko za sprawą czołowego produktu kampanii "Moja Krew Chlorofil", czyli w 100% naturalnego suplementu, który pozwala oczyścić organizm z zalegających w nim toksyn. "Moja Krew Chlorofil" jest silnie związany z profilem działalności KREWNIAKÓW, ponieważ dotyczy krwi jako najważniejszego składnika naszego organizmu - zwiększa krzepliwość w przypadkach hemofilii, buduje i oczyszcza krew oraz wspomaga jej tworzenie. Kupując butelkę w dedykowanej oprawie oznaczonej wybraną grupą krwi, można wesprzeć Krewniaków. Aby w Polskich szpitalach nigdy nie zabrakło krwi!

Średnio 1 osoba na 10 potrzebuje w szpitalu Twojej krwi - mówi Jolanta Mrotek w najnowszym spocie Krewniaków. - W parę minut możesz uratować nawet 3 osoby - puentuje Marcin Rogacewicz. Wszystkie te liczby dają do myślenia, bo jeśli krew możemy oddać nawet 6 razy do roku - 1 człowiek daje szansę na nowe życie aż 18 osobom rocznie. Z tego powodu gwiazdy spotu nazywają krwiodawców bohaterami. - Honorowi krwiodawcy, jesteście wspaniali! - docenia Marek Bukowski.

- Reakcje publiczności przeszły nasze najśmielsze oczekiwaniaTo wyjątkowy dzień, dlatego że razem z firmą DuoLife zaprezentowaliśmy potężnej grupie osób najnowszy spot kampanii "Moja Krew" - tak podsumował pierwszą prelekcję spotu Marcin Velinov, inicjator akcji i założyciel Krewniaków. Wideo, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne podczas VIII Leadership Development Seminars w kieleckim Best Western Hotel****, już krąży w sieci!

Zobacz najnowszy spot Krewniaków promujący akcję "Moja Krew:

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje