Unimil Max Love & Jakdojade gwarantują „Dłuższe Połączenie”

Artykuł sponsorowany

W popularnej aplikacji mobilnej Jakdojade trwa walentynkowa kampania „Dłuższe Połączenie”, promująca prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

„Dłuższe Połączenie” - nowa kampania walentynkowa Unimil Max Love & Jakdojade
„Dłuższe Połączenie” - nowa kampania walentynkowa Unimil Max Love & Jakdojademateriały promocyjne

Dłuższy czas trwania stosunku jest źródłem nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej satysfakcji dla partnerów. Przekłada się w pozytywny sposób na szansę zniwelowania tzw. orgasm gap (różnicy w częstości osiągania orgazmu między partnerami) i wzmocnienie więzi w związku. Na tę potrzebę odpowiadają wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy (pomagającej kontrolować moment wytrysku i wydłużać czas podniecenia seksualnego u mężczyzn) prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

Aplikacja Jakdojade — najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową — pozwala z kolei na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego.

Kampania „Dłuższe Połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę w niestandardowy sposób. Bawi się słowem i wybija konsumentów z monotonii codziennego korzystania z aplikacji, zaskakując w niespodziewanych okolicznościach. Działania kampanijnie obejmują m.in. pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży czy spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika. Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu (w sieci Rossmann).

Więcej o produkcie i podróży do niego na stronie https://dluzszepolaczenie.pl/

Działania potrwają do 14 lutego. Za stworzenie idei kreatywnej, realizację kampanii we współpracy z Jakdojadę (Ringier Axel Springer) oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.

Artykuł sponsorowany                                                      

.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas