Reklama

Reklama

Prebiotyki i probiotyki. Dieta zdrowych jelit, M. Raman, A. Sirounis, J. Shrubsole

Prebiotyki to błonnik pokarmowy, który nie ulega strawieniu. Po spożyciu oddziałują w odpowiedni sposób na strukturę bakteryjną jelit. Są zawarte głównie w produktach takich jak: czosnek, por, szparagi, cebula i korzeń cykorii. Probiotyki to z kolei żywe bakterie, które po spożyciu odpowiednio zmieniają mikrobiom jelitowy, działając na naszą korzyść. Więcej o nich przeczytasz w książce "Prebiotyki i probiotyki. Dieta zdrowych jelit".

Odkryj siłę swoich jelit! Pokonaj stres i choroby!

Wirusy, bakterie, smog, stres, antybiotyki i zła dieta sprawiają, że równowaga mikroflory jelitowej ulega zaburzeniu. To zaś prowadzi do otyłości i innych problemów zdrowotnych, takich jak infekcje wirusowe i ogólne osłabienie odporności. Co ważne, coraz więcej badań potwierdza związek między dietą, stanem jelit a depresją.

Nieocenioną rolę w ochronie naszego organizmu pełnią prebiotyki i probiotyki. Czym są? Jak skutecznie je dobrać i wprowadzić do diety? Które najlepiej działają w postaci naturalnej, a które należy suplementować?

Reklama

- Wprowadź proste nawyki, które radykalnie zmienią twoje życie

- Zacznij prowadzić tygodniowy dziennik żywieniowy

- Naucz się odpowiedniej suplementacji witamin i mikroelementów

- Zacznij już dziś i małymi krokami wzmocnij odporność swojego organizmu

Książka zawiera kompletny plan odbudowy jelit oraz przepisy na pyszne, proste pro- i prebiotyczne dania pełne warzyw. Dzięki nim pozbędziesz się zbędnych kilogramów, zwalczysz wirusy i infekcje, a przede wszystkim zmniejszy się ryzyko chorób układu krążenia i nowotworów.

materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje