Reklama

Kampania pomidorowa Pudliszek

Po słonecznym lecie tegoroczny koncentrat i ketchup firmy Pudliszki mogą okazać się lepsze niż dotąd. W tym roku pomidory są bowiem wyjątkowo smaczne.

Firma Pudliszki kampanię pomidorową rozpoczęła 23 lipca. Według planów powinna ona potrwać do połowy września i przynieść ok. 32 tys. ton surowca i ok. 6100 ton koncentratu.

Adam Przygoda, Kierownik Produkcji w Pudliszkach, zapytany czy tegoroczna susza nie zaszkodziła pomidorom, powiedział: "Pomidory dobrze tolerują suszę. Dzięki słonecznej pogodzie są bardzo dobre, ładnie wybarwione i zawierają dużą ilość ekstraktu i cukru".

Pudliszki wprowadziły 3 lata temu system "Oaza Natury", zapewniający czystość chemiczną i biologiczną warzyw. Dzięki nowoczesnej technologii przerobu pomidorów koncentrat z Pudliszek nie zawiera konserwantów ani żadnych innych dodatków. Jest sprzedawany samodzielnie, a także wykorzystywany do produkcji ketchupu, sosów pomidorowych i niektórych dań gotowych Pudliszek.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama