Devil or angel?
Grzeczna czy nieposkromiona? Dziewczynka czy kobieta? Na te pytania nie ma chyba jednoznacznej odpowiedzi, bo w każdej z nas jest trochę z diabła i trochę z anioła. Trochę z kobiety, a trochę z dziecka...
TROLL wyróżnia cztery linie w swojej nowej kolekcji:
Ugly friends - to linia inspirowana robiącymi ostatnio furorę w świecie - ugly toys, czyli brzydkimi zabawkami.
Everyday sensual - ubrania w tej linii są kobiece, podkreślają sylwetkę. Świetne dla studentki lub pracującej dziewczyny. Z jednej strony eleganckie, z drugiej zaś nieformalne. Doskonałe na specjalne okazje związane ze szkołą, czy pracą, ale pasują też na randkę. Fasony są proste, wzbogacone o marszczenia, plisowania i typowo kobiece elementy, jak bufki, czy kokardy. Dominują stonowane barwy i minimalizm w kwestii zdobień, czy nadruków. Jeśli już się pojawiają, są niezwykle subtelne i także bardzo kobiece, np. grochy, czy motyle.
Eco-vibration - linia z przesłaniem. Dla osób, które dbają o środowisko naturalne, chcą je wspierać. Nie są jednak aktywistami, nie uczestniczą w pikietach i wiecach. Żyją w miastach, chodzą do klubów. Nie chcą szokować strojem, ani narzucać innym swoich poglądów. Pragną jednak delikatnie zwracać uwagę na tematy ekologii wpisując się przy tym swym wyglądem w miejski klimat.
Coastal idylle - klimat tej linii przywodzi na myśl leniwe wakacje na Prowansji; weekendowe rejsy jachtem, długie spacery o zachodzie słońca. Poznając tą linię czujemy się jakbyśmy przeglądali zawartość walizki dziewczyny, która wróciła z wakacji. Znajdziemy tu sporo inspiracji marynistycznych. Dominującymi kolorami są: granat, czerwień i biel. Kolory schodzą tu jednak na drugi plan, są jakby wyblakłe, spalone słońcem. Dominują natomiast delikatne, dziewczęce fasony i marynistyczne motywy (konik morski, kotwica, żeglarskie pasy). Znajdziemy tu wiele swobodnych, nieformalnych fasonów. Charakterystycznymi modelami są: luźne swetry, jasne jeansy, szorty, szmizjerki, a także dodatki, np. tenisówki w szkocką kratę.
Rock star - Ostre kolory, duże nadruki. To linia dla osób, które nie boją się ekspresji w wyglądzie. W kolorystyce dominują: fiolet, srebro i czerń. Charakter tej linii nawiązuje do mody teledyskowej. Charakterystycznymi fasonami są wąskie, czarne rurki, krótkie spódnice, przedłużane t-shirty. Świetne na imprezę, ale - w odpowiednim zestawieniu - mogą być również noszone, na co dzień.
Autorem zdjęć do najnowszej kampanii TROLLa jest wybitny ukraiński fotograf Alexander Morderer. Sesja zdjęciowa powstała na Ukrainie.