Finał konkursu „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie” – zwycięzcy odjechali sześcioma Fiatami 500 Hybrid

Artykuł sponsorowany

Ponad 33 000 osób wzięło udział w konkursie „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”, w którym do wygrania były vouchery na zakupy o wartości nawet do 10 000 złotych oraz stylowe samochody. Uroczyste przekazanie sześciu nowoczesnych i ekonomicznych Fiatów 500 Hybrid odbyło się 30 listopada we Wrocławiu. Odebrali je zwycięzcy, którzy w najbardziej kreatywny sposób wykonali konkursowe zadanie. Akcja skierowana była do klientów i pracowników, którym firma chciała w ten sposób odwdzięczyć się za lojalność i wybór sieci Kaufland jako miejsca codziennych zakupów.

Kaufland – zdjęcie ilustracyjne
Kaufland – zdjęcie ilustracyjne.

Zwycięzcy konkursu to stali klienci Kaufland, pochodzący zarówno z większych miast, jak i małych miasteczek w całej Polsce. Ich odpowiedzi konkursowe okazały się najbardziej kreatywne i zaskakujące dla członków jury oceniających nadesłane zgłoszenia. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić zwycięzcom prawdziwą fetę i uczynić z odbioru konkursowych nagród wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej we Wrocławiu. W spotkaniu wzięli udział: Ewelina Jarosińska - członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak - prezes w ADF Auto Sp. z o.o. oraz Agnieszka Głowacka - dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach przypominających pokrótce ideę konkursu oraz prezentujących obie firmy nastąpił główny punkt uroczystości: przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.

Kaufland (1)
Kaufland (1).

W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że firma nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.

"Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów - mówiła Ewelina Jarosińska. - W czasie kampanii "Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie" wspierał nas w tym jej główny bohater - niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy".

Kaufland (2)
Kaufland (2).

Członkini zarządu doceniła również, że uczestnicy wykazali się nie lada kreatywnością, opracowując ujmujące i niebanalne zgłoszenia-rymowanki. Formuła konkursu zakładała wyróżnienie najbardziej kreatywnych wierszyków, esejów czy też filmów. Zasady były bardzo proste - wystarczyło zrobić zakupy za minimum 100 złotych, zachować paragon, zarejestrować swoje zgłoszenie na dedykowanej stronie i w kreatywny sposób odpowiedzieć na jedno z 6 pytań konkursowych - inne w każdym etapie. Uczestnicy musieli zmierzyć się z takimi pytaniami jak:

  1. Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
  2. Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
  3. Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?  
  4. Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
  5. Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
  6. Jaki był najlepszy "gratis", który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.
Kaufland (3)
Kaufland (3).

Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono klientów i zapewniła całej akcji niekwestionowany sukces.

Źródło informacji: Kaufland

Artykuł sponsorowany

.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas