Blue Label, Givenchy
W weekend mężczyzna Givenchy zamienia swój garnitur na kaszmirowy sweter, dżinsy i tweedową marynarkę. Jego wrodzone poczucie elegancji w naturalny sposób adaptuje się do każdej sytuacji, tak jak jego zapach - Givenchy Pour Homme Blue Label - przystosowuje się do różnych chwil życia.

W chwilach relaksu gentleman Givenchy doceni zapach świeży, żywy i beztroski - mniej klasyczny niż Givenchy Pour Homme. Ale wciąż będzie pragnął, aby jego zapach wyrażał ponadczasowy urok, tradycyjną klasę i współczesną elegancję.
Pierwsze doznanie w kontakcie z Givenchy Pour Homme Blue Label to stymulująca świeżość. Ten nowy "drzewny" zapach łączy w sobie trwałą świeżość z męską mocą.
Dołożono wszelkich starań, aby wrażenie świeżości trwało jak najdłużej. Cytrusowe nuty - grejpfrut i mandarynka - zostały wzmocnione, aby zapach musował świeżością. Przyjemna woda nuta Hedione dodaje kompozycji świetlistości i przejrzystości. Pieprz dodaje jej pikanterii. Delikatność zapachu jest zasługą miękkich, drzewnych nut: olejku olibanowego i cedru.
Nuta głowy: bergamotka, hedione i grejpfrut.
Nuta serca: pieprz, kardamon i davana - owocowa esencja użyta po raz pierwszy w kompozycji Givenchy Pour Homme.
Nuta głębi: olejek olibanowy, cedr i wetiweria.
Woda toaletowa: 50 ml, cena: 229 zł; 100 ml, cena: 336 zł.
Woda po goleniu: 100 ml, cena: 244 zł.
Bezalkoholowy dezodorant w sztyfcie 75 g, cena: 113zł.