Najwięksi uczeni świata

Książka "Pionierzy nauki" autorstwa Mike'a Goldsmith'a stanowi kompendium wiedzy na temat największych uczonych świata i ich odkryć.

"Pionierzy nauki"
"Pionierzy nauki"Wydawnictwo National Geographic

Oprócz najbardziej znanych odkryć, jak Prawo Archimedesa czy Twierdzenie Pitagorasa, można zapoznać się z wieloma innymi twierdzeniami i tezami, które zmieniły dzieje ludzkości. Kiedy nastąpiło odkrycie magnetyzmu ziemskiego, kto pracował nad budową teleskopu, a kto nad szczepionką przeciw polio? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi możemy znaleźć w bogato ilustrowanej publikacji.

Autor w chronologicznym porządku przedstawia najwybitniejszych naukowców, ich odkrycia oraz warunki w jakich żyli i pracowali. Rozpoczyna od czasów starożytnych, czyli narodzin nauki, a kończy na czasach współczesnych. Dodatkowo w książce znalazł się słownik pojęć naukowych, który ułatwia lekturę.

Odkrywanie świata nauki może być pasjonujące nie tylko dla jej miłośników, ale też dla laików. Książka "Pionierzy nauki" zabiera czytelnika w fascynującą wyprawę po świecie nauki, prezentując najważniejsze i najbardziej niezwykłe odkrycia ze wszystkich epok.

***

Mike Goldsmith - posiada doktorat z astrofizyki. Były szef Brytyjskiego Narodowego Laboratorium Fizycznego. Pasjonat świata nauki. Przeprowadzał badania dotyczące fal dźwiękowych i ogromnych gwiazd. Pisał książki o wynalazcach i podróżach kosmicznych. Autor ponad 20 popularyzatorskich książek dla dzieci.

Wydawnictwo National Geographic