Reklama

Reklama

Zakupy online – zalety, które Cię zaskoczą

Wiele osób nadal uważa, że zakupy spożywcze w sklepie stacjonarnym są znacznie efektywniejsze i tańsze od zakupów online. Jednak opinie tych, którzy zdecydowali się na zakupy w sieci są jednoznaczne – kto raz spróbuje, ten nie będzie chciał przestać.

Jeśli do tej pory nie kupowałaś żywności w sklepach internetowych, na początku porównaj oferty e-sklepów. Możesz wybrać między innymi Auchan, Tesco, Piotr i Paweł lub Frisco. Opinie internautów na temat obsługi, jakości produktów i dostawców, znajdziesz na portalach internetowych, blogach oraz w mediach społecznościowych. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonana do tego sposobu robienia zakupów, poznaj ich kilka zalet.

Stereotypy, które nas blokują – poznaj je i zwalcz

Reklama

Niektórzy z nas nie lubią zmieniać przyzwyczajeń. Dotyczy to zarówno osób młodych, jak i starszych. Dlatego, jeśli uważasz, że nieumiejętność obsługi Internetu jest przeszkodą w robieniu zakupów online – możesz się mylić. Zadziwiające jest, jak duża liczba osób w podeszłym wieku opanowała podstawy komputera i Internetu. 

Zakupy online są więc najlepszym wyjściem dla tych, którzy nie powinni dźwigać ciężkich toreb, wypchanych po brzegi produktami. Dostawcy e-sklepów uprzejmie wnoszą zakupy do domu. Gdy osoba starsza lub kobieta w ciąży tego potrzebuje, stawiają we wskazanym miejscu, aby taka osoba ograniczyła dźwiganie. Tak jest np. w Auchan i Frisco. Opinie o dostawcach są bardzo dobre.

Fakty i mity o zakupach online

Prawdziwą przeszkodą są stereotypy, które blokują nas przed spróbowaniem czegoś nowego. Często wierzymy ślepo w zasłyszane informacje, nie weryfikując ich na stronach dostawców. Stereotypy tak zawładnęły naszą opinią, że powstało nawet kilka mitów na temat zakupów internetowych. A jak jest naprawdę?

Mit 1: Trzeba zapłacić za przesyłkę dodatkowo, więc koszt zakupów wzrasta

Fakt: Nie zdajemy sobie sprawy, że nasz własny czas jest równie cenny. Dokładnie ten czas, w którym bylibyśmy w sklepie i szukali pomiędzy regałami rozmaitych produktów, obijając się o innych ludzi i stojąc w kolejkach, możemy spędzić na czymś konstruktywnym w domu. Poza tym wiele produktów w sklepach online ma specjalne rabaty, dlatego zakupy nawet z kurierem wychodzą taniej niż te robione stacjonarnie. Ponadto, u większości dostawców zyskasz darmową przesyłkę po przekroczeniu określonej kwoty za zakupy.

Mit 2: Produktów nie można zobaczyć z bliska

Fakt: Każdy produkt jest bardzo starannie i dokładnie fotografowany, można go dokładnie obejrzeć. Nie różni się to wiele od zakupów w sklepie stacjonarnym. Poza tym, pod każdym zamówieniem można dokładnie opisać, jak mają wyglądać nasze produkty.

Mit 3: Nie można wybrać owoców, warzyw, mięsa i innych produktów według uznania

Fakt: Sklepy, które bardzo dużą uwagę przywiązują do najwyższej jakości obsługi – takie e-sklepy jak Piotr i Paweł czy Frisco, opinie mają bardzo dobre, jeżeli chodzi o wybór produktów przez pracowników. Są oni przeszkoleni, aby wybierać najlepsze produkty, nigdy nie sprzedawać klientowi niczego, co nie jest świeże i dobre.

Poza tym, jeżeli mamy specjalne uwagi dotyczące zamówienia, możemy je przekazać pisemne. Notatki, takie jak np. mięso bez kości, chude, pomidory malinowe twarde – pozwalają pracownikowi dobrać dokładnie takie produkty, jakich oczekuje klient.

Mit 4: Nie wiadomo, czy nas nie oszukają

Fakt: Całość zamówienia jest dostępna online, a dostawca dostarcza także wydrukowany paragon plus całe zamówienie, które w każdej chwili możemy zweryfikować. Jeśli któregoś z zamówionych produktów zabraknie, w każdej chwili możemy złożyć reklamację.

Mit 5: Nie mamy wpływu na to, gdy czegoś nie będzie

Fakt: Sklepy w takich wypadkach oferują kilka możliwości do wyboru, łącznie z zakupem zamiennika tego produktu lub zwrotem należności.


materiał zewnętrzny
Dowiedz się więcej na temat: zakupy online

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje