Experience de L'Age, Decleor

40 lat? To wiek, w którym każda kobieta zasługuje na doskonałe samopoczucie i szykowny wygląd! Jeśli więc skóra zaczyna tracić jędrność, a zmarszczki stają się bardziej widoczne, warto doświadczyć zupełnie nowej formy pielęgnacji.

Linia Experience de L'Age marki Decleor
Linia Experience de L'Age marki Decleormateriały prasowe

Udoskonalona linia Experience de L'Age z ekstraktami roślinnymi i aromatycznymi olejkami , które przywrócą skórze blask, jędrność i pomogą w walce z pojawiającymi się zmarszczkami zastąpi dotychczasową serię przeciwzmarszczkową VitAroma Lift Total marki Decleor.

W sercu każdego kosmetyku z linii Experience de L'Age znajduje się formuła o potrójnym działaniu. Dzięki kombinacji przeciwzmarszczkowych i ujędrniających składników aktywnych zmarszczki zostają wygładzone, a skóra staje się jędrna. Kompleks przywracający skórze gładkość i blask wspomaga szybszą odnowę komórkową i wyrównuje koloryt. Składniki ochronne chronią barierę hydrolipidową skóry i wspomagają ochronne funkcje w naskórku.

Formuła wszystkich kosmetyków z nowej linii wzbogacona jest też koncentratem olejku esencjonalnego z irysa, o właściwościach liftujących i wygładzających oraz stymulujących komórki skóry do odnowy.

W skład nowej linii wchodzą 4 kosmetyki:

- Experience de L'Age Rich Cream - bogaty krem na noc, cena: 347 zł

- Experience de L'Age Light Cream - lekki krem na dzień, cena: 347 zł

- Experience de L'Age Eye and Lip Cream - krem na okolice oczu i ust, cena: 216 zł

- Experience de L'Age Gel Cream Mask - kremowa maska na twarz i szyję, cena: 159 zł

Wszystkie kosmetyki z nowej linii będą dostępne w Polsce od września m.in. w Perfumeriach Marionnaud, gabinetach,drogeriach i spa, autoryzowanych przez markę Decleor w Polsce.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas