Reklama

Reklama

Chrupnij sobie – na zdrowie!


Marchew

Świeżą, surową marchew kroimy w talarki lub słupki, ona we wrześniu jest najsmaczniejsza, bo najbardziej soczysta. Warto z tego skorzystać. Jedząc marchew bez żadnych dodatków z łatwością wyczujemy jej słodkie nuty smakowe, dostarczymy organizmowi cennych składników odżywczych i odświeżymy oddech.

Papryka 

Reklama

Najlepiej skomponować kolorowy talerz krojąc w słupki paprykę we wszystkich dostępnych kolorach. Intensywna czerwień, żółć, zieleń papryki zachęcą do chrupania, wypełnią żołądek i pobudzą metabolizm. 

   

Orzechy

Migdały, orzechy włoskie czy laskowe - warto jeść je codziennie, bo są skarbnicą niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, ale trzeba zachować umiar - orzechy są kaloryczną przekąską. Garść dziennie to optymalna porcja.

Nasiona

Pestki dyni i słonecznika - najlepiej, dla zajęcia rąk, skubać świeży słonecznik (nasiona dyni) w trakcie oglądania ulubionego serialu, dzięki temu będziemy jeść wolniej i w efekcie zjemy mniej.  

Ewa Koza, mamsmak.com

Dowiedz się więcej na temat: chrupanie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje