Reklama

Reklama

Pieczarkowy omlet na śniadanie

Puszysty omlet pieczarkowy z dodatkiem warzyw to pożywne śniadanie białkowo-tłuszczowe, które doda energii i zapewni uczucie sytości na długo.

Składniki

  • 2 jajka
  • 2-3 pieczarki
  • 1 mała cebulka
  • 1 łyżka masła
  • sól, pieprz
  • szczypiorek lub natka pietruszki do posypania
  • garść startego sera żółtego

1. Cebulkę kroimy w drobną kostkę. Pieczarki myjemy i kroimy w cienkie plasterki. Podsmażamy wszystko razem na maśle przez kilka minut, aż cebulka się zeszkli.

2. W miseczce roztrzepujemy jajka, dodajemy pieczarki i cebulkę mieszamy. Wylewamy na rozgrzany tłuszcz na patelni, smażymy z obu stron. Gotowy omlet ostrożne przekładamy na talerz.

3. Posypujemy startym serem i zieleniną. Podajemy np. z pomidorami.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje